gav upp de projektet... fick inte motorn å gå som ja velat.. men sen när ja börja plocka ner den i bitar hitta ja felet.. de va slangen efter förpumpen i tanken som hade gått av, därför fick ja inte soppatrycket å hållas! gissa om ja va måttligt förbannad då!!
så nu fick ja tag i 2 billiga amazoner.. en 2d å en 4d. 4d sålde ja å sen kunna ja inte hålla mig på 2d:n... måsta bara bygga någe ballt av den! (polarna börja tjata lite på mig å)
va igentligen bara meningen som tidsfördriv när ja va å kolla på dom, men fick så jävla bra pris för dom sen! (4000kr)
kommer uppdate så fort ja hinner! bygger som sagt direkt ur plånboken.. e ingen rik snubbe som sitter med 4 egna företag å 50 anställda precis!
men lovar er en uppdate mot helgen! (tror ja iafl)
Man känner igen sig i det där vill inte vara otrevlig men en del frågar har du köpt grejer bygger du vidare har du inte gjort något,som tex med min ekonomi så har man inte bara o knata in hit och dit köpa eller beställa grejer utan man får glatt ta lite varje månad när man fått löning eller många gånger längre framöver än vad man planerat och ibland tappar man sugen att fortsätta då det känns som man trampar vatten,men man kämpar på så gott man kan
Men det blir förbannat fint tommy grabben ska bli fint att se den på vägen så jag håller tummarna för dig
kommer uppdate så fort ja hinner! bygger som sagt direkt ur plånboken.. e ingen rik snubbe som sitter med 4 egna företag å 50 anställda precis!
men lovar er en uppdate mot helgen! (tror ja iafl)
Man känner igen sig i det där vill inte vara otrevlig men en del frågar har du köpt grejer bygger du vidare har du inte gjort något,som tex med min ekonomi så har man inte bara o knata in hit och dit köpa eller beställa grejer utan man får glatt ta lite varje månad när man fått löning eller många gånger längre framöver än vad man planerat och ibland tappar man sugen att fortsätta då det känns som man trampar vatten,men man kämpar på så gott man kan
Men det blir förbannat fint tommy grabben ska bli fint att se den på vägen så jag håller tummarna för dig
lugnt ett tag nu eftersom garaget ja hyr i kommer säljas snart.. därför måste ja flytta till ett annat ställe.. men ni kan va lugna, för köper en massa grejjer emellan. ha köpt piano svarta lacken till bottendelen nu.