3294
Sök

Någon som vet ifall det här är bra uppgradering ?

1 302 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
Hej!!
Skulle vilja uppdatera ifrån mitt orginal ljud till ett bättre så jag undrar ifall det är någon här på forumet som vet ifall det skulle vara ett bra eller dåligt köp att skaffa det här: http://www.mds.se/?artnr=pkt2000c

Mycket tacksam för svar wink

MVH: Fegge_89
Senast redigerat av fegge_89 (13 februari 2008)

202 Inlägg
13 februari 2008
Frågan är hur mycket bättre du är ute efter?
Steg och ett vettigt kit fram är väl att rekommendera.

Allt är ju en kostnadsfråga.
Senast redigerat av Nisse-h (13 februari 2008)

1 302 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
Har inga stora krav direkt bara det är lite mer tryck i ljudet än orginal på en a4. smile
Pengar är ju klart ett vist problem då jag studerar och får in enbart 2 k i månaden hmm
Senast redigerat av fegge_89 (14 februari 2008)

329 Inlägg
14 februari 2008
Nisse-h skrev:
Frågan är hur mycket bättre du är ute efter?
Steg och ett vettigt kit fram är väl att rekommendera.

Allt är ju en kostnadsfråga.

håller med här.. brukar inte göra så stor skillnad.. däremot kaske du kan ha kvar dina orginalhögtalare och köra ett steg på dom om du bara vill ha lite bättre brukar funka fint.. tills du får råd att köpa något som fungreara och låter bra.. för man får ju alltid vad man betalar för. och köpa billigt brukar oftast bli dyrare i längden.

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu

162 Inlägg
14 februari 2008
fegge_89 skrev:
Har inga stora krav direkt bara det är lite mer tryck i ljudet än orginal på en a4. smile
Pengar är ju klart ett vist problem då jag studerar och får in enbart 2 k i månaden hmm

Du kan ju leva på kärlek & vatten i ett par månader och köpa det här  Prs-D400 , så har du en bra början.