Ska jag välja så säger jag S2000, mest för att servicekostnaderna är normala, till skillnad från NSXen.
Du kommer få grymt kul i en S2000.
Tjena. Har du ägt en NSX? Servicekostnaderna är inte värre än på någon annan Hondamodell.
Nej, det har jag förvisso inte. Det var Scotte som påpekat detta när jag sagt att mitt NSX sug var stort.
Jag vet dock hur mycket mer omständigt det är att byta kamrem på en NSX än en S2000. Antar att du vet att verkstaden måste hyra specialsydda skynken att täcka bilen med när dom byter rem.
Detta måste vara dyrare än ett kamremsbyte till en S2000, rätta mig gärna om jag har fel. Annars vet jag att NSXen är förhållandevis billig i service.
Jo i det fallet har du helt rätt. Kamremsbytet är ju rätt så dyrt. Men det är ju inte en vanlig service. Enligt vad jag hört så behöver dem inte plocka ner motorn vid kamremsbytena längre. Dem kan byta remmen med motorn på plats numera. Det gör ju det hela billigare också skulle jag tro. Så köp Er gärna en NSX det är trevliga bilar. Mvh/Patrik
Tjena. Har du ägt en NSX? Servicekostnaderna är inte värre än på någon annan Hondamodell.
Nej, det har jag förvisso inte. Det var Scotte som påpekat detta när jag sagt att mitt NSX sug var stort.
Jag vet dock hur mycket mer omständigt det är att byta kamrem på en NSX än en S2000. Antar att du vet att verkstaden måste hyra specialsydda skynken att täcka bilen med när dom byter rem.
Detta måste vara dyrare än ett kamremsbyte till en S2000, rätta mig gärna om jag har fel. Annars vet jag att NSXen är förhållandevis billig i service.
Jo i det fallet har du helt rätt. Kamremsbytet är ju rätt så dyrt. Men det är ju inte en vanlig service. Enligt vad jag hört så behöver dem inte plocka ner motorn vid kamremsbytena längre. Dem kan byta remmen med motorn på plats numera. Det gör ju det hela billigare också skulle jag tro. Så köp Er gärna en NSX det är trevliga bilar. Mvh/Patrik
saab 9-3 v6 är väl inte tråkig? dock skulle jag nog ta en honda civic type-R do verkar grymma! 9-3 är ju mycket vanligare
Nä klart ingen tråkig bil. Men den kommer lite i klämm för hondorna e riktiga racers o mercorna e riktiga glidare som ändå e snabba. Saaben e lite mitt i mellan men de kan mycke väl bli de rätta.
Jag gillar den som fan, men de finns för många kombi o för lite sedan. Finns ju nästan INGA sedan så man har inte så mycke o välja bland när de gäller färg o inredning.
Jag gillar den som fan, men de finns för många kombi o för lite sedan. Finns ju nästan INGA sedan så man har inte så mycke o välja bland när de gäller färg o inredning.
Att dom är lite mer ovanliga betyder ju bara att dom är mer unika att äga
Inredningen kan man ju ändå byta senare om man nu verkligen inte hittar något man gillar första gången
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Honda NSX skulle jag valt av dom. Fast den tillverkas inte längre , varför det för att den va för dålig ?
Kanske för att om den fortfarande tillverkats så skulle modellen vara nästan 18 år gammal?
Det kommer en ersättare till NSX, och med den slopade gentlemannaregeln från Japan så kommer den troligvis bli den Ferrari/Lambo dräpare NSXen borde vara (det är den iofs ändå, men 280 hk är i minsta laget).