Tror inte att det finns så stort intresse för bara en cruising med endast europe eller japs-bilar. det kommer inte bli samma stämning som med jänkare med i bilden, det skulle helt enkelt inte locka folk som jänkarna gör.
Själv stör jag mig inte på snyggt stylade bilar som åker runt lite, är ju bara kul med omväxling. Men det kan ju va lite jobbigt med en och samma bil som åker fram och tillbaks, och inte är något speciellt och tror att han är tuff. Såna personer som inte har någon speciell bil kan ju åka något varv sen parkera och stå som åskådare, det gjorde iarafall vi när vi inte hade någon jänk.
Sen det här med vanliga bilar som burnar tex 240:is. Det har jag inget emot, för jag ser hellre en gammal 240 plågas en en amerikanare.
Fast dom som jag hellst skulle se höll sig undan är polisen, dom har ju en tendens att sabba stämmningen mer en alla "svenssonbilar" tillsammans.
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas