Mortalis: Eftersom du inte är så kräsen tror jag Logitechgrejerna duger riktigt fint för dig. Har hört lite från någe liknande Logitech-system och det lät ju inte direkt dåligt iaf. Men lägg till en hyfsat vettig dvd-spelare så lär du vara riktigt nöjd.
XxetrOxX: Jag kan iaf säga att du inte har jättefel i det du säger. Watt är bra att ha, men många tillverkare har en tendens att ljuga en del om det. Och så är det även andra saker som spelar in. Men däremot var största problemet att du verkligen inte ville lyssna på när man försöker rätta till dig lite o kompletera med mer saker.
Och visst, jag störde mig också på stavningen, men jag valde att inte kommentera det. Men om man tar sig lite lite mer tid att skriva så kommer folk ta en betydligt mer seriöst. Vare sig du vill eller inte så är det så.
Men iaf, ska nog sluta gå så mycket offtopic. Brukar inte vara så uppskattat av moderatorer.
Men man kan iaf sammanfatta allt det här med ljud (och kanske bild också), är man inte så kräsen, åk till typ onoff eller liknande, provlyssna nånting, tycker du det låter bra och det kostar nånting som passar dig, köp det.
Är du lite mer kräsen än det, läs upp saker, åk nånstans o provlyssna på just det du funderar på, åk hem o läs på ännu lite mer o kolla om du kanske kan hitta nåt bättre. Och med läsa på menar jag då alltså kolla reviews, läsa forum (som är mer specificerade än garagets) och kolla t ex
www.prisjakt.se. Faktiskt riktigt bra sida för just såna här grejer.