3602
Sök

Peugeot 206 bilstereo

15 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
hej,
har köpt en Peugeot 206 GTI årsmodel 99. har lite problem med stereon !
så fort jag höjer volymen eller höjer bassen på stereon då bryts strömen i stereon och den stängs av och sätts på hela tiden, jag testade med gamla stereon som jag fick med bilen och det va samma fel !
jag antar att strömen inte räker till. är jätte tacksam om ni kan hjälpa mig med det, det är riktig tråkig att köra utan ljud eller med låg volym!
Tack
MVH
PE

Peugeot 206 GTi

139 Inlägg
7 mars 2008
tja.. var har du satt jorden??? jag hade typ samma problem, när jag hade det problemet så hade jag satt jorden i bältesspännaren bak så det blev något då så att strömmen inte kom fram.. det är ju atomatisk låsning på bältesspännarna om man skulle krocka... //fredrik

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

603 Inlägg
7 mars 2008
Låter väl som att det har med stereon att göra. Och eftersom det är en 206 så är det ännu mer troligt. Fransoserna hade på mitt växlat färg på lite kablar smile
Konstantström (röd) och minnesström (gul) var skiftade så när jag bytte plats på dom fungerade det finfint! Sebbe

In hoc signo vinces

Sök