2990
Sök

Bilder: Träff i Dalen igen, nya bilder på sida 30

Driver
195 Inlägg
18 mars 2008
Mackanol skrev:
740Drifting skrev:
Mackanol skrev:

nä, tror inte jag vill det

nehä men mer status med än sånn än audin

näe, om man vet vad en RS6:a är så är det mer status med den

er det inte är status med en familjekärra. men visst den är snabb de e sant men. kombi är familjekärra går ej att komma ifrån. tycker det är mer status med en mustang, mustangen är snyggare.  (allt enligt min åsikt)

of Dalen <Drifting fore live>

Driver
195 Inlägg
18 mars 2008
Bolet_boy skrev:
Jag åker hellre me brorsans bil för den e snyggare å dessutom brukar det va roligt som fan när vi kör så därför wink en är det ju ett plus att svänga med e36/e46 cluben wink Det är min anledning

haha. yeye

227 Inlägg
18 mars 2008
740Drifting skrev:
Mackanol skrev:
740Drifting skrev:

nehä men mer status med än sånn än audin

näe, om man vet vad en RS6:a är så är det mer status med den

er det inte är status med en familjekärra. men visst den är snabb de e sant men. kombi är familjekärra går ej att komma ifrån. tycker det är mer status med en mustang, mustangen är snyggare.  (allt enligt min åsikt)

Hmm egentligen enligt min mening (åsikt) så finns de inget grymmare än en familjebil som går utav helvete! wink "But Hey thats me!

Vissa faller för grupptryck, andra för laddtryck

2 079 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
kanske det, men lasagne är gott

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

227 Inlägg
18 mars 2008
Mackanol skrev:

mm lasagne e fint som fan wink har du en bit över?

2 079 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
Mackanol skrev:

nu är det vädret

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

227 Inlägg
18 mars 2008
BTW jävlar de va livat på forumet idag wink

2 079 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
buuu, snö och blåsigt på fredag-lördag rakt på jkpg

2 079 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
Bolet_boy skrev:

ja, har ju inget annat att göra, funderar på att lägga mig, mår lite dåligt efter all tårta å skit roll

227 Inlägg
18 mars 2008
Mackanol skrev:
buuu, snö och blåsigt på fredag-lördag rakt på jkpg

jo det e lite pissigt så vi får se hur de blir med A6 wink kul å stå där å frysa pungen av sig i en snöstorm! näää nåt måtta får de vara!

Driver
195 Inlägg
18 mars 2008
haha tårta hit å tårta dit

2 079 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
Bolet_boy skrev:
Mackanol skrev:

mm lasagne e fint som fan wink har du en bit över?

näe, min far tog nyss det sista

227 Inlägg
18 mars 2008
Mackanol skrev:
Bolet_boy skrev:

ja, har ju inget annat att göra, funderar på att lägga mig, mår lite dåligt efter all tårta å skit roll

De va som fan wink tårta på en tisdag? wink herregud! ^^ dem rika dem kan de ser jag ju!

227 Inlägg
18 mars 2008
Aschash!!!!!!!!

81 Inlägg
18 mars 2008
Helvete vad ni skriver smile Era svin!!! Gå och sov!!! Jag vill ha Lasagne!!!!!!! NU!!! MARKUS!!!! smilesmile

2 079 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
Bolet_boy skrev:
Mackanol skrev:
Bolet_boy skrev:

De va som fan wink tårta på en tisdag? wink herregud! ^^ dem rika dem kan de ser jag ju!

tårta på en tisdag (http://youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE tåerta på en torsdag, hahahahaha) ja, min syster fyller år idag

227 Inlägg
18 mars 2008
Eriken skrev:
Helvete vad ni skriver smile Era svin!!! Gå och sov!!! Jag vill ha Lasagne!!!!!!! NU!!! MARKUS!!!! smilesmile

Hhahah sluta lipa din äppelpung! roll ffs! ASCHASH

227 Inlägg
18 mars 2008
Mackanol skrev:
Bolet_boy skrev:
Mackanol skrev:

tårta på en tisdag (http://youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE tåerta på en torsdag, hahahahaha) ja, min syster fyller år idag

Hahha klockrent Johan glans wink jasså de gör hon? då får väl jag gratta henne ikväll big_smile N O T

2 079 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
Bolet_boy skrev:
Aschash!!!!!!!!

kunde inte ha sagt det bättre själv

FULERIK: lasagnen tog slut men jag kan göra mer imorn big_smile

81 Inlägg
18 mars 2008
Bolet_boy skrev:
Eriken skrev:

Hhahah sluta lipa din äppelpung! roll ffs! ASCHASH

Nej jag lyssnar på Pumba.se nu och där är bra musik dygnet runt.... så kommer lipa hela natten big_smilebig_smile hahahha lol

Sök