Sushikocken skrev:
FireTraXX skrev:
Sushikocken skrev:
ja men även industriarbetarn ska ju betala skatt om han skulle arbeta dygnet runt! jobbar han som 5 industriarbetare så betalar han skatt för 5 industriarbetare thats it! Sen kan man vara jävligt glad att man slipper den jävla arbetstidslagen när man är företagare. Jag själv pluggar och ska starta eget inom en branch där framtiden ser väldigt ljus ut och jag kommer troligtvis slita arslet av mig jag också, men det är ju lika för alla! Är man inte nöjd så får man väl flytta till USA då dem som har så bra välfärd!
Jag ska flytta till USA, fast det har jag vetat länge.
Svensk politik är löjlig.
Ja jag håller med om det! men jag vet inte om USA är så jävla mycket bättre med Ghetton och knarkarnästen överallt betalar gärna mer skatt för att slippa få familjen mördad för att nån inte hade råd att köpa knark.
Det är ju ganska dumt att fly sverige för att flytta in i Whashington DC:s slumkvarter.
Lite smartare att flytta in till ett lugnt förortsområde...
Phaetoon skrev:
FireTraXX, vilken politik hade du tänkt dig då?
För det finns en hel del knäppa politiker i USA också. Finns ju rätt många delstater att välja på.
Jag flyttar till Miami, skjutglada sydstatare är väl trevliga?
Men där finns mycket mer än så och många fler möjligheter.
Senast redigerat av FireTraXX (14 mars 2008)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.