Mackanol:
haha tjejsökandet? det går rätt åt pipan...
ingen vill ha en normal kille. man ska ju vara vältränad, se ut som en luffare med sitt halv orakade ansikte, svindyra kläder, fet klocka, senaste mobilen i guld, en frisyr och hårprodukter som kostar som en bra bil och allt det där, vara ett svin mot tjejerna och behandla dom som trash... tydligen. en vanlig kille som kan offra nästan allt för göra rätt saker i livet och som värdesätter vänner, familj och sin käresta, har ett normal-betalt jobb, dricker väldigt sällan, har humor och försöker njuta av livets goda stunder är tydligen inget som är intressant i dags-läget. jag får väl vänta tills alla korkade bimbos ifrån program som "Big Brother" har blivit ute och den "normala" killen står högst i kurs igen. det lär väl inte dröja mer än 20-30 år innan normal-killen är poppis igen...
AirOne:
skönt att du tar det på det sättet och jag önskar dig all lycka i världen!
jag själv ser mina vänner och deras respektive nästan varje dag och jag vill också uppleva saker och ting tillsammans med någon, ha någon att prata med när jag kommer hem eller när hon kommer hem och allt det där. men en sak jag är riktigt trött på är just: "hon kommer ska du se"... absolut inget illa menat mot dig eller någon annan, men just den kommentaren får jag höra väldigt ofta och är så sjukt trött på att höra det hela tiden. varför ska hon komma till mig? kan inte jag komma till henne istället..?
och när jag köpte min lilla älskling (hojjen) så efter ett tag kom jag på att tjejer brukar ju gilla killar på hoj, men inte fan hjälpte det...
dom enda som har blivit imponerade utav mig när jag har kommit körandes har varit små-pojkar som vinkat åt mig och försökt vifta åt mig att köra på bakhjulet... vad har jag missat?
_ZooN_:
skulle inte du skicka snuskiga PM till mig..?
VolvoHanna:
du lär nog lyckas bättre än vad jag gör på detta...
och förresten, ville bara uppmärksamma dig om att "EclipseJenny" (har jag för mig att hon heter) la upp denna tråden, inte "Biiatchen".
Biiatchen:
så som du verkar vara, trevlig d.v.s., så borde du inte ha några bekymmer med att hitta någon kille..? :)förresten så har jag hört ett visst rykte ifrån en gemensam vän om att du ska vara lite halv-galen också. jag vet inte inom vad, men så som jag tolkade det så lät det som något vi hade gemensamt