3351
Sök

saker som folk tror är snyggt men är så jävla fult!

83 Inlägg
12 juni 2010
Devil eyes och angel eyes (i 99% av fallen)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
12 juni 2010
JonnyP skrev:
Devil eyes och angel eyes (i 99% av fallen)

Tyckte devileyes passade ok både på audin & volvon haha tongue men smaken är ju som baken tongue

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
12 juni 2010
FoXoN skrev:
Krom-lister som man tejpar dit på bilen... har sett vissa bilar som har det överallt..

Ahh typ som bilden jag kastade upp här i tråden för nån dag sedan, bläddra tillbaka i tråden & kolla. smile

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
12 juni 2010
farbrorbozze skrev:
Länge sen det hände nåt här nu i denna tråd, men idag fotade jag en bil på stan som jag bara måste kasta in en bild på smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/947290_jbdv3e.jpg
2010-06-09 Såg denna i Sandviken idag, snyggt eller inte? smaken är som baken, hoppas han/hon inte menar allvar med stylingen bara. & själv fick jag ta det lugnt på vägen till jobbet... kolla i min backspegel big_smile

Jösses! yikes typ som jag menade några rader uppåt fast kanske inte lika extremt bak, men dörrarna är bra lika sen hadde den en massa fake luftintag i chrome big_smile

Saaboholic
3 129 Inlägg
12 juni 2010
* Gigantiska radio master (alu vingar)
* Billiga extrema kjolpaket som man inte förstår varken funktion eller designen av.
* Sönder kapade rosthärkar som tror dom är tuffast i stan när dom åker antingen utan fjädrar eller med minimalt av dessa kvar.
* Ljuddämpare med blink dioder och annat skit
* Folk som tror att en bil är ett tivoli (dvs ljus ta mej fan överallt)
* Sålänge klistermärkena inte är äkta dvs sponsor loggor, klubb tillhörighet eller dylikt GE FAN I DOM! Din bil går inte snabbare för att det sitter 42.5 dekaler med NOS, TURBO, NISMO eller liknande.
Senast redigerat av hedley (12 juni 2010)

"Liberty of thought is the life of the soul"

pnorberg
12 juni 2010
Som jag postade i andra tråden:
http://www.pnorberg.se/bla/n1.jpg
http://www.pnorberg.se/bla/n2.jpg

7 Inlägg
12 juni 2010
tkd_rille skrev:
något som är väldigt gay är att kalla sin pontiac för elisabeth.

Well... tyvärr så var ju alla coola namn typ "Muskeltuffingen", "Dräparn", Barbardraken", "Trimmade Pilen", "Supercoolingen" och ett gäng andra manliga namn redan upptagna av en hel hop killar som helt säkert är gay.

Funderar iofs på att byta till "Superslaktarmaskinensomgårskitsnabbt" och sen skaffa mig en namnskylt och sätta i vindrutan... men då tror jag att jag blir tvungen att köra runt i bar överkropp och ha en halv snusdosa i munnen för att det ska fungera ok.

Och för att hoppa tillbaka till topic - Färgglada namnskyltar i vindrutan är helt enkelt supergay.

*Disclaimer - Det finns ironi i texten ovanför. Om den inte syns så är det för att den som läser saknar humor och helt enkelt har dött utan att någon talat om det för honom/henne.

Saaboholic
3 129 Inlägg
12 juni 2010
Mike007 skrev:
tkd_rille skrev:
något som är väldigt gay är att kalla sin pontiac för elisabeth.

Well... tyvärr så var ju alla coola namn typ "Muskeltuffingen", "Dräparn", Barbardraken", "Trimmade Pilen", "Supercoolingen" och ett gäng andra manliga namn redan upptagna av en hel hop killar som helt säkert är gay.

Funderar iofs på att byta till "Superslaktarmaskinensomgårskitsnabbt" och sen skaffa mig en namnskylt och sätta i vindrutan... men då tror jag att jag blir tvungen att köra runt i bar överkropp och ha en halv snusdosa i munnen för att det ska fungera ok.

Och för att hoppa tillbaka till topic - Färgglada namnskyltar i vindrutan är helt enkelt supergay.

*Disclaimer - Det finns ironi i texten ovanför. Om den inte syns så är det för att den som läser saknar humor och helt enkelt har dött utan att någon talat om det för honom/henne.

Haha klockrent, glöm inte bonne kepsen med skärmen uppåt!

"Liberty of thought is the life of the soul"

502 Inlägg
12 juni 2010
farbrorbozze skrev:
FoXoN skrev:
Krom-lister som man tejpar dit på bilen... har sett vissa bilar som har det överallt..

Ahh typ som bilden jag kastade upp här i tråden för nån dag sedan, bläddra tillbaka i tråden & kolla. smile

Ah tittade på bilden. Såg för taskigt ut. Finns/fanns en bild här i området där jag bor som såg ännu värre ut.

OEM Rox
245 Inlägg
12 juni 2010
Alla dessa äckliga ljudinstallationer i glasfiber... Det är sjukt mycket snyggare med en ingömd halvt dold baslåda med samma tyg i hela skuffen istället för nå sorts lackerade vågor därbak.. Men jag är ju också för funktion :p

"Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen."
Ja, och hur fort går en häst och vagn?
----------
Det stavas Stereo, inget annat.

998 Inlägg
1 juli 2010
Senast redigerat av LordLife (1 juli 2010)

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Fiskförädlare
108 Inlägg
2 juli 2010
xenon på gammrate. finns inge fulare eller jo kanske, fetaste kromfälgar med lågprofil däck på gammrate!
huvva! men folk måst ju få göra va dom vill, ens egen blir ju bara snyggare då tongue

Bärs!
3 456 Inlägg
2 juli 2010
n_andersson skrev:
Usa front på 740.

OphanWitehall skrev:
Fox klistermärke på en bil.

lol

Garaget.org peakade 2008.

7 100 Inlägg
2 juli 2010
hedley skrev:
* Billiga extrema kjolpaket som man inte förstår varken funktion eller designen av.
* Sönder kapade rosthärkar som tror dom är tuffast i stan när dom åker antingen utan fjädrar eller med minimalt av dessa kvar.
* Sålänge klistermärkena inte är äkta dvs sponsor loggor, klubb tillhörighet eller dylikt GE FAN I DOM! Din bil går inte snabbare för att det sitter 42.5 dekaler med NOS, TURBO, NISMO eller liknande.

ja tycker att min mazda går snabbare iaf wink

https://www1.garaget.org/archive/28/27938/126134/126134-1867571.jpg

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Tvivlare
2 266 Inlägg
2 juli 2010
skjortan skrev:
Äckliga jävla R fälgar som alla ska ha av någon konstig anledning.
Och kolsvart toning på rutorna

+1

Ska de va påplockat massa plast så ska de va stilrent och följa bilens linjer. Annars får de va så.
FÖR stora fälgar är inte snyggt heller, hellre gå ner nån dimension så de inte ser mupp ut.

Snyggt;

http://i783.photobucket.com/albums/yy112/880316RR/24771_333165710786_526380786_354549.jpg

Fult;

http://www.autofashion.co.uk/E%20images/Pete%20MINI%20Lambo%20pic%2003.JPG

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

461 Inlägg
2 juli 2010
ÖGONLOCK har aldrig och kommer aldrig vara snyggt, ser så jävla tattigt ut, speciellt när du satt det på en annars snygg bil.

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
3 juli 2010
bmx skrev:
hedley skrev:

ja tycker att min mazda går snabbare iaf wink

http://www1.garaget.org/archive/28/27938/126134/126134-1867571.jpg

Är det exakt 42,5 dekal på din? smile Snyggt jobbat iaf, något fler än de jag hade på min 142a när jag var 19

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

38 Inlägg
3 juli 2010
M.Persson skrev:
ÖGONLOCK har aldrig och kommer aldrig vara snyggt, ser så jävla tattigt ut, speciellt när du satt det på en annars snygg bil.

+1

Sedan så är jag verkligen inget fan av:

- Vita baklampor/Chrome baklampor
- Stora avgasrör, då menar jag typ stuprör eller större som varken har passform, funktion eller design
- Det "nya" med devileyes på alla typer av bilar, gamla som nya. Däremot är fabriksmonterade devileyes på avsedda modeller t.ex. Audi fräckt. Mindre bra är typ bilar före 1999 som är rosta och har LED och blinkande ljus under bilen på natten
- Vissa Fast-and-the-furious stylade bilar som verkligen verkligen verkligen inte ser bra ut eller som inte ens borde stylas
- Olika fälgmodeller fram och bak, höger eller vänster oavsett anledning. Samt nya exklusivare bilar med plåtfälg(?) En bil för 500 tkr+ med 16-17" plåtfälg är verkligen förbjudet och ett big no-no!

"BMW, probably the best car maker in the world.."

1 723 Inlägg
5 juli 2010

Alltid retar det någon wink

Något som verkligen retar folk, eller de kan inte sluta titta, är min huv och front som för tillfället bara är grundad och ser förjävlig ut mot resten av bilen. Det är rätt kul att folk orkar stirra så ögonen ramlar ur, kanske låter det vara.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 juli 2010
Såna diodslingor för att efterapa devileyes och liknande. Särsklit på lådbilar som en 240 här i byn. En den dioder har t.o.m slocknat.. lol

Sen såg jag en framrutebård i helgen som tog alla pris... SILVERTEJP! Fladdrade i ena hörnet, hann inte ta bild på den tyvärr...  hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Sök