HÄR har ni en som hitta den sanna kärleken!
För att summera det hela lite snabbt:
Vi träffades av en otrolig slump (mirakel, ödet kalla jag det förr)
Hon är helt otroligt vacker, ärligt talat snyggare än alla modeller å kändisar jag sett
Jag slet och gjorde allt för henne, och till slut vann jag hennes hjärta, och vi blev störtförälskade
Allt stämde så perfekt, familjerna, åsikter allt, vi pratade flera timmar på telefon varje dag vi inte sågs.
Tiden gick, allt blev bättre, vi förlovade oss till slut, och vi själva och alla runt omkring oss visste att vi var menade för varann (precis som i alla filmer
)
Vi var varandras allt, fram tills en dag drygt ett år efter vi förlova oss, då hon helt utan förvarning inte ville mer, och var fast besluten om att inte ge oss en chans till, 2 veckor senare hade hon ny kille.
När det tog slut bröt jag kontakten direkt för något annat klarade jag inte av just då, första halvåret efteråt slog jag sönder prylar, drack massor, hatade alla omkring mig, och förakta livet rent allmänt. Det har nu gått 1,5 år sen det tog slut, och jag tänker fortfarande på henne varje dag.
Som det tidigare sagts så är kärlek det som kan orsaka både mest sorg och mest glädje. Och hur piss jag än mått efter detta, så tänker iaf jag inte ge upp tanken på att "äkta kärlek" finns nånstans.
Kände bara för å skriva av mig lite...