3225
Sök

kärleken?

128 Inlägg
22 mars 2008
Kärlek är som en Cappucino, det goda skummet käka du snabbt upp och resten är bara skit!lol

Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
22 mars 2008
Så var det igång igen ja....   roll

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

The one and only
1 091 Inlägg
22 mars 2008
MrTurbo skrev:

Japp nu var det igång igen med allt klagande.....

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
22 mars 2008
Volvo Knugen skrev:
MrTurbo skrev:

Japp nu var det igång igen med allt klagande.....

Nej då jag tror MrTurbo menade att han blivit kär igen wink

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
22 mars 2008
Tyvärr.. Är redan förlovad... wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
22 mars 2008
min kärlek är min sambo våra katter och * mina bilar *

Nissan Silvia

SQ
1 343 Inlägg
22 mars 2008
aa en ragga ragga tråd, skriv upp mig med då big_smile

Ljudnörd!

175 Inlägg
22 mars 2008
__pepita__ skrev:
[b]hm..ja vart finns den tro?

jadu, bra fråga.. jag har inte hittat den ännu iaf

Like A Glove

Cnc-operatör
608 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
NoBra1n skrev:
__pepita__ skrev:
[b]hm..ja vart finns den tro?

jadu, bra fråga.. jag har inte hittat den ännu iaf

ne de är tur man inte är ensam om de iaf smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

93 Inlägg
22 mars 2008
Kärleken ligger ju i Halmstad, kör av norra infarten från E6 ta till höger i första rondellen å sedan höger igen så ligger det där big_smile

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
22 mars 2008
kärleken är nått som finns i hjärtat smile frågan är bara vem man ska dela den med smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Cnc-operatör
608 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Mange_900 skrev:
Kärleken ligger ju i Halmstad, kör av norra infarten från E6 ta till höger i första rondellen å sedan höger igen så ligger det där big_smile

hehe..ska nog  t halmstad i sommar så vi ses väl då wink

Rörpulare
1 453 Inlägg
22 mars 2008
haha för skön tråd asså! men den ligger nog snarare strax utanför uppsala skulle ja tro wink

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Cnc-operatör
608 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
E30Tompa skrev:
haha för skön tråd asså! men den ligger nog snarare strax utanför uppsala skulle ja tro wink

hehe ja denna tråden va bra..kan man sprida sitt budskap tongue hehe..fasiken..va å hämta volvon där förra sommarn..missa dej sad

Rörpulare
1 453 Inlägg
22 mars 2008
__pepita__ skrev:
E30Tompa skrev:

hehe ja denna tråden va bra..kan man sprida sitt budskap tongue hehe..fasiken..va å hämta volvon där förra sommarn..missa dej sad

Då e de bara att ta min msn från min sida och hålla mej uppdaterad tills nästa ggn hehe

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

2 655 Inlägg
22 mars 2008
Kärleken står för stunden i utkanten av Uppsala, på en 2 pelarlyft.. smile

594 Inlägg
22 mars 2008
Den som vet var man kan hitta kärleken får mer än gärna berätta de för mig.
Har sj letat många år men tyvärr så har jag inte hittat den än;)

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
22 mars 2008
Jag tror man ska ge fan i att leta.

För att kunna älska andra måste man först lära sig att älska och acceptera sig själv, och det är inte helt enkelt. Men man kan inte ge andra något man inte kan ge sig själv.

Tror kärleken kommer när man mår bra och trivs med sig själv, snarare än när man letar aktivt.

// Ellen *firade ett halvår som singel i måndags och ser fram emot ytterligare minst ett halvår, jag har singelår! big_smile *

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Evolution Garage
1 299 Inlägg
22 mars 2008
HÄR har ni en som hitta den sanna kärleken!
För att summera det hela lite snabbt:

Vi träffades av en otrolig slump (mirakel, ödet kalla jag det förr)

Hon är helt otroligt vacker, ärligt talat snyggare än alla modeller å kändisar jag sett

Jag slet och gjorde allt för henne, och till slut vann jag hennes hjärta, och vi blev störtförälskade

Allt stämde så perfekt, familjerna, åsikter allt, vi pratade flera timmar på telefon varje dag vi inte sågs.

Tiden gick, allt blev bättre, vi förlovade oss till slut, och vi själva och alla runt omkring oss visste att vi var menade för varann (precis som i alla filmer smile )

Vi var varandras allt, fram tills en dag drygt ett år efter vi förlova oss, då hon helt utan förvarning inte ville mer, och var fast besluten om att inte ge oss en chans till, 2 veckor senare hade hon ny kille.

När det tog slut bröt jag kontakten direkt för något annat klarade jag inte av just då, första halvåret efteråt slog jag sönder prylar, drack massor, hatade alla omkring mig, och förakta livet rent allmänt. Det har nu gått 1,5 år sen det tog slut, och jag tänker fortfarande på henne varje dag.

Som det tidigare sagts så är kärlek det som kan orsaka både mest sorg och mest glädje. Och hur piss jag än mått efter detta, så tänker iaf jag inte ge upp tanken på att "äkta kärlek" finns nånstans.

Kände bara för å skriva av mig lite...

Sky´s the limit...

363 Inlägg
22 mars 2008
Rushman skrev:
HÄR har ni en som hitta den sanna kärleken!
För att summera det hela lite snabbt:

Vi träffades av en otrolig slump (mirakel, ödet kalla jag det förr)

Hon är helt otroligt vacker, ärligt talat snyggare än alla modeller å kändisar jag sett

Jag slet och gjorde allt för henne, och till slut vann jag hennes hjärta, och vi blev störtförälskade

Allt stämde så perfekt, familjerna, åsikter allt, vi pratade flera timmar på telefon varje dag vi inte sågs.

Tiden gick, allt blev bättre, vi förlovade oss till slut, och vi själva och alla runt omkring oss visste att vi var menade för varann (precis som i alla filmer smile )

Vi var varandras allt, fram tills en dag drygt ett år efter vi förlova oss, då hon helt utan förvarning inte ville mer, och var fast besluten om att inte ge oss en chans till, 2 veckor senare hade hon ny kille.

När det tog slut bröt jag kontakten direkt för något annat klarade jag inte av just då, första halvåret efteråt slog jag sönder prylar, drack massor, hatade alla omkring mig, och förakta livet rent allmänt. Det har nu gått 1,5 år sen det tog slut, och jag tänker fortfarande på henne varje dag.

Som det tidigare sagts så är kärlek det som kan orsaka både mest sorg och mest glädje. Och hur piss jag än mått efter detta, så tänker iaf jag inte ge upp tanken på att "äkta kärlek" finns nånstans.

Kände bara för å skriva av mig lite...

snacka om att du egentligen hitta en riktig ragata:/

She Devil

Sök