4363
Sök

åtalad för att ha spelat för högt i bilen.

schtek
478 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
Antar att de flesta läst den här artikeln. (Om den redan är upplagd så erebah ta bort denna tråden)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2140339.ab

jag skrattar så jag nästan gråter, fyfan så fånigt, tänk om det ksulle hända mig varje gång jag spela högt i centrum, jag skulel haft livstid flera ggr om. Seriöst, varför grinan man så mkt om det?
Medans en pappa som våldtagit sin dotter får vårdnaden om henne.. fyfan vad sjukt.

med lem
1 925 Inlägg
28 mars 2008
jag har fått varning av polisen för samma sak,, dock spelade inte jag den musiken tongue

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

schtek
478 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
Jag har en skiva i bilen somj ag bränndt med en kompis somheter "Nazi ös" den skulle nog inte uppskattas så mkt av någon hahaha, men ack vad roligt det är:P

Mr,
219 Inlägg
28 mars 2008
Dom e mina nya idoler.. Ströga på... tongue

144 Inlägg
28 mars 2008
haha... det är ju nästan så att jag skrattar på mig... lol

Turbocharged
421 Inlägg
28 mars 2008
Alister skrev:
Antar att de flesta läst den här artikeln. (Om den redan är upplagd så erebah ta bort denna tråden)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2140339.ab

jag skrattar så jag nästan gråter, fyfan så fånigt, tänk om det ksulle hända mig varje gång jag spela högt i centrum, jag skulel haft livstid flera ggr om. Seriöst, varför grinan man så mkt om det?
Medans en pappa som våldtagit sin dotter får vårdnaden om henne.. fyfan vad sjukt.

Du kanske inte gör det mitt i natten en onsdag? Idioterna i artikeln borde skaffa ett jobb, lantisar...

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

* Klåpare
1 718 Inlägg
28 mars 2008

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 mars 2008
finns redan en tråd om det där... men, mer eddie meduza och volym åt folket!!!!!!!!!!!!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

811 Inlägg
28 mars 2008
Fy fan vad jag hatar raggarsvin som ska förstöra för oss riktiga Bilentusiaster har fått tagit mkt skit när man säjjer att man gillar "raggarbilar" och raggarkulturen från 50 60 70talet med ungdomar som åkte runt i bilarna på fredag å lördags kvällarna å dansade drack å hade trevligt... men sånna där jävlar e bara ute för att föra ett jävla oväsen supa och svina sig... ut med white trash packet ur sverige

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

2 182 Inlägg
28 mars 2008
Innox skrev:
Idioterna i artikeln borde skaffa ett jobb, lantisar...

Hur fan vet du att dem inte har jobb? Hellre lantis än storstadsfjolla!

Hade det vart en liten jävla plastracer från japan som spela nån äcklig disco eller hip hop hade det nog inte varit nåra problem eller?

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

En gång till nu
760 Inlägg
28 mars 2008
Niklas1987 skrev:
Innox skrev:

Hade det vart en liten jävla plastracer från japan som spela nån äcklig disco eller hip hop hade det nog inte varit nåra problem eller?

Hey hey hey passa era tungor nu. ingen vinner på att va otrevlig.

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 mars 2008
Niklas1987 skrev:
Innox skrev:

WORD!!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

4 554 Inlägg
28 mars 2008
låster här då det verkar finnas en större tråd om de här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=79600

Sök