3599
Sök

Ska kvinnor få gå topless i badhusen?

Livsnjutare
403 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
vad tycker ni om det kontroversiella förslaget om att kvinnor ska få gå topless i badhusen?

Gta Iv 31april

1 079 Inlägg
29 mars 2008
Självklart! smile

bonntrimmare
655 Inlägg
29 mars 2008
vill dom de så får dom de:D ......Men då e inte bara badvakten som kommer stå upp sen big_smile hehe

101 Inlägg
29 mars 2008
källa? tror du att det är många som vill göra det eller? man får väl ha stringbikini men hur många har det på ett badhus. och som svar på din fråga så tycker jag det är helt ok för egen del smile

Livsnjutare
403 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
BOLUND skrev:
vill dom de så får dom de:D ......Men då e inte bara badvakten som kommer stå upp sen big_smile hehe

haha så sant!

Gta Iv 31april

DFFL
9 020 Inlägg
29 mars 2008
Nej, tycker jag inte.
Bröst är en "sexsymbol", inte på samma sätt som kuken och fittan, men ändå.
Och jag hade inte velat att min 4-åring (Har ingen, men lär väl ha nån gång) ska behöva se gamla ruttna hängtuttar såväl som nya fina fasta tuttar på simträningen.

Jag själv hade inte haft något emot det, men jag tror inte att det är bra för små barn.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Livsnjutare
403 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
Emil skrev:
Tänk på alla gamla tanter som badar då?
Sånt vill man ju inte se...

precis, tror inte man ska förvänta sig några siliconbrudar direkt tongue

Gta Iv 31april

1 079 Inlägg
29 mars 2008
Emil skrev:

Får väl sätta in maxålder. wink

Körv
3 535 Inlägg
29 mars 2008
Absolut inte.

Truckdriving Man

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
29 mars 2008
Emil skrev:

nej, inte de yngre kanske. Men det finns aktiskt män över 60+ i detta land också wink

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

8 156 Inlägg
29 mars 2008
Varför inte? Det finns ju gamla gubbar som visar upp sina hängpattar?
Varför ska då inte tjejerna få göra samma sak?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Yrkesförare
1 073 Inlägg
29 mars 2008
Det är inte bara snygga 25-åriga brudar som badar som alla verkar tro.
Nej, jag är inte sugen på att se gamlingars hängtutor och nej jag vill inte att mina framtida barn ska se sånt heller, så nej!

DFFL
9 020 Inlägg
29 mars 2008
Phaetoon skrev:
Varför inte? Det finns ju gamla gubbar som visar upp sina hängpattar?
Varför ska då inte tjejerna få göra samma sak?

FireTraXX skrev:
Nej, tycker jag inte.
Bröst är en "sexsymbol", inte på samma sätt som kuken och fittan, men ändå.
Och jag hade inte velat att min 4-åring (Har ingen, men lär väl ha nån gång) ska behöva se gamla ruttna hängtuttar såväl som nya fina fasta tuttar på simträningen.

Jag själv hade inte haft något emot det, men jag tror inte att det är bra för små barn.

Går inte att se detta från egen personlig synpunkt.
I detta hänseende måste man se till barnen också.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Chaufför
418 Inlägg
29 mars 2008
Klart de får om de känner för det. Det vore värre om det var tvärtom så de var tvugna att vara topless.

Kör Scania!!

470 Inlägg
29 mars 2008
Vet inte om jag tycker det faktist, på stranden är en grej men inte på badhus....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

442 Inlägg
29 mars 2008
Naaää tycker dom kan behålla det på för sig själv så dom stackarna som badar på badhus slipper få en gammal rutten syn av 2 bröst.

Bada i havet ist smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 mars 2008
Speciella ålders-indelade avdelningar i badhusen skulle ju lösa alla problem!

Men hur faen delar man in en pool i avdelningar på det viset utan att bara få en massa mikro-pooler ??  roll

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

804 Inlägg
29 mars 2008
TBOC_Razor skrev:

Men hur faen delar man in en pool i avdelningar på det viset utan att bara få en massa mikro-pooler ??  roll

Vaddå? En stor bubbelpool med massor av topless brudar i 25årsåldern och jag i mitten. cool

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 mars 2008
baaki skrev:
TBOC_Razor skrev:

Vaddå? En stor bubbelpool med massor av topless brudar i 25årsåldern och jag i mitten. cool

Jo men det är ju inte så vanligt med bubbelpooler i vanliga badhus, eller ??

Nja, tror nog att du får äta gott om ärtsoppa istället om du ska ha bubbelpool wink  lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök