Hade ljustaste på min förra bil hela vägen. Det var snyggt! Nu har jag mörkaste . Har barnstol o grejer med mig jämt. Så det är mest för att skymma det.
grymt fin, Om de vore min så skulle jag köra ljustoning hela vägen.. Tanken var att de skulle på med ljust på min med men den blev för mörk o fram har jag inte vågat mig på ännu
Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!
Har en lärare som har jobbat på Bilprovningen tidigare, frågade henne om mörk toning fram, icke godkänt. Pojken hade tonat fram, han fick dra bort det...
Drive it like you stole it - jotack, det är väl ändå det jag gör...
Heltonat är förbjudet. dvs framdörrarna. Läste att någon sa du skulle ha desert smoke och det kommer inte passa eftersom den filmen är metalliserande vilket innebär att filmen är inte svart utan den är lite gråaktig i nyansen...
Du ska ha en svart film någonstans mellan 5-20% runt om. Det kommer bli klockrent..
Hyffsat mörkt på bakrutan sen ljusare bak bakre sidorutor o sen ännu ljusare längstfram=)
Finns ju ingen mening att ha en mörkare bakruta än sidoruta?! Det är ju bakrutan man tittar mest igenom och därmed vill ha mest ljus. Om något borde den vara ljusare inte mörkare!
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Hyffsat mörkt på bakrutan sen ljusare bak bakre sidorutor o sen ännu ljusare längstfram=)
Finns ju ingen mening att ha en mörkare bakruta än sidoruta?! Det är ju bakrutan man tittar mest igenom och därmed vill ha mest ljus. Om något borde den vara ljusare inte mörkare!
Nu va de inte på sikten jag tänkte på... mer att de ska se snyggt ut..
sen måstej ag säga de beror lite på vilken fil man har också... den filmen jag har nu ..(vet ej vad den heter) ser man ju nästan lika bra igenom dag som natt.. har hyfsat mörk därbak..