Hej finns det någon som skulle kunna hjälpa mej å ändra fälgar på bilen=)??? Vill gärna se hur dom fälgarna ser ut på bilen som jag har tänkt köpa.. Jag kan skicka bilderna genom msn, eller mail ell ngt.. hör av er någon som har lust att hjälpa mej... Coola_jaag@hotmail.com
Jag har addat dig. Är online varje dag/kväll till sena nätter. (Men nästan aldrig på Söndagar, måste sova nån gång)..
det som ska ändras: Super DTM 18" Fälgar Tonade rutor (gärna svag toning i fram rutorna) och Hällsjö kjolpaket (vet att den kan vara svår, skippa den om det blir för jobbigt)
edit: tyvärr så va det alldeles för svårt.. hittade inga bra bra donor fälgar till bilen... hälljö paket sökte jag på på google..men alla såg olika ut så jag vet inte vad jag ska göra riktigt.. tooningen kommer går ju räremot så det kommer en på bara det.. så får jag se om jag kan fixa nå annat senare...
Senast redigerat av Beeveel (1 november 2007)
Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
nån som kanske skulle vilja modda min bil.. skulle vilja se hur det blir om man lackar kofångarna och från list och neråt i samma färg som bilen... tack på förhand om det är nån som tar på sig det
(bara gå in och ta en lämplig bild)
.....
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!