Någon som är sugen på en riktig ps-utmaning? Jag skulle vilja ha lite ideér till en Jetta I, i mitt tycke en av de fulaste/tristaste bilar som någonsin har tillverkats, men med lite styling så kan man ju faktiskt få dessa containerliknande bilar att bli riktigt tuffa. Så om det finns någon vänlig själ som inte har något annat för sig så är jag tacksam för ändringar. Låt gärna fantasin flöda, no limits.
För att göra det hela ännu roligare så är bilen smutsig, rostig och allmänt sunkig FÖRE- men hur ser den ut efter?
---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * * Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!
hade lite tråkigt så jag lekte lite med din bil... visseligen inte riktigt som du ville kanske men den vart ju snygg endå bilen
tonade rutor, blanksvart, sänkt, förstorade fälgar som är lackade vita, svarta bakljus, mörkare grill och pytte lite mörkare fram lysen, och vita blinkers på sidorna
Senast redigerat av _Glenne_ (16 november 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
här kommer en lätt modd på den vita jettan som nån ville ha photoshoppad... inte så bra kanske men jag hade lite tid över så jag slarvade ihop den, men det vart ju lite skönare stuk på den iaf
så där
Senast redigerat av _Glenne_ (16 november 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Där har du din vita fälg och din svarta fälg gorre.
Den svarta fälgen blev inte så jättebra eftersom när man skulle fixa så att allt på bilden inte blev svart var det svårt och se fälgens linjer eftersom det just var svart.
här kommer en lätt modd på den vita jettan som nån ville ha photoshoppad... inte så bra kanske men jag hade lite tid över så jag slarvade ihop den, men det vart ju lite skönare stuk på den iaf
Tack som fan _Glenne_ det blev ju grymt det där! Tanken är att jag ska fixa till den lite och det är kul med ideér som denna! Tack ska du ha!
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * * Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!
Tackar!! Helgrymt! Jag lägger de shoppade bilderna i mitt galleri åxå, (bara så att ni konstnärer vet). Det är fint att få lite tips så man har nåt att fundera på under vintern Tack återigen!