Tjeena, ska göra om min vinterbil lite så om nån skulle kunna fixa i ps hur det skulle se ut skulle det vara snällt
Jag vill då ha den hel svart, Tonade rutor jätte mörkt bak sen väldigt ljus toning på framrutan, Nåra coola rally fälgar, sänkt om det går, 3/5st runda extraljus i grillen, sen nån "bord"? i framrutan och lite större stänkskydd vid hjulen
Tjeena, ska göra om min vinterbil lite så om nån skulle kunna fixa i ps hur det skulle se ut skulle det vara snällt
Jag vill då ha den hel svart, Tonade rutor jätte mörkt bak sen väldigt ljus toning på framrutan, Nåra coola rally fälgar, sänkt om det går, 3/5st runda extraljus i grillen, sen nån "bord"? i framrutan och lite större stänkskydd vid hjulen
Hej. Om nån känner för att vara lite kreativ med min LT 35a så vore jag tacksam. Den ska ha ny lack först och främst. Gärna nåt mönster så den inte ser så trist ut, lite dåligt utgångsläge jag vet Den kommer nog att rollas om det har betydelse. Det gör inget om stötfångaren försvinner och grillen är öppen för förslag, även lysen, tutor eller vad ni tycker vore bra. Det ska på ett aluminumflak i framtiden och ska användas som biltransport så det är hytten som är i fokus av ett ansiktslyft.