En lite mer nogrann version. Med klassiska Cragar SS fälgar.
Najs! Den färgen har jag ej tänkt på
Det gick att välja guldmetallic från fabrik. Men här tänkte jag färg från nå´n nyare bil som har lite pearl i lacken också så blir det bra stuns med tre - fyra lager klarlack. Cadillac, Merca, BMW eller nå´t liknande kanske?
haha, förlåt! kunde inte hålla mig. Men för att vara lite allvarlig, har inte hört talas om delfingrå innan, googlade på det och det var jättesvårt att se vilken färg som faktiskt var delfingrå.. är färgen under delfindekalerna något i rätt riktning?? och skulle Du kunna vidareutveckla hur du vill ha stötfångarna snyggare, så ska jag göra en seriös modd till dig
Nån som kanske har lust att fixa te min 244a? jag har funderingar på att slipa ner den så den blir "rostad" och sen kanske på med 16" tums navvända plåtfälgar. nån som är manad å göra detta åt mig? vore tacksam.
haha, förlåt! kunde inte hålla mig. Men för att vara lite allvarlig, har inte hört talas om delfingrå innan, googlade på det och det var jättesvårt att se vilken färg som faktiskt var delfingrå.. är färgen under delfindekalerna något i rätt riktning?? och skulle Du kunna vidareutveckla hur du vill ha stötfångarna snyggare, så ska jag göra en seriös modd till dig
och stötfångarna va skulle ju behöva en liten uppfrächning dom svarta listerna typ tona ner dom till de svarta som dom ska va samt tona bakrutorna lite lätt vore snyggt sen är de fritt fram med lite egna ideer som du kanske har???
Nån som kanske har lust att fixa te min 244a? jag har funderingar på att slipa ner den så den blir "rostad" och sen kanske på med 16" tums navvända plåtfälgar. nån som är manad å göra detta åt mig? vore tacksam.
¨ Nån kanske kan tänka sig att göra den mattsvart, televerket orange, volvo bm gul med 2 svarta viper ränder över hela bilen? eller militär grön, och sen med 18" nebula. det är mina planer just nu
och stötfångarna va skulle ju behöva en liten uppfrächning dom svarta listerna typ tona ner dom till de svarta som dom ska va samt tona bakrutorna lite lätt vore snyggt sen är de fritt fram med lite egna ideer som du kanske har???
tack på förhand!!
Lite kladdigt måhända. men nu borde det vara rätt färg ialla fall
fan va snyggt nu fick man ju en bra helhets bild, de där vart jag nöjd med tack!! om du har lust skulle du vilja göra en på den här sido bilden å?? =)men jag vill bara ha tonat på dom rutorna bakom passagerar och förar rutan, alltså inte sikt rutorna eller vad man kan kalla de
Edit: vart kan man ladda ner photoshop om man nu kan de??
Senast redigerat av quattromekarn (19 augusti 2012)
fan va snyggt nu fick man ju en bra helhets bild, de där vart jag nöjd med tack!! om du har lust skulle du vilja göra en på den här sido bilden å?? =)men jag vill bara ha tonat på dom rutorna bakom passagerar och förar rutan, alltså inte sikt rutorna eller vad man kan kalla de
någon som vill göra om dessa bilder till polis bilar endast blå och vit med polis och hela köret. ska ha dom som mall för mitt bygge tack på förhand mvh johan
någon som vill göra om dessa bilder till polis bilar endast blå och vit med polis och hela köret. ska ha dom som mall för mitt bygge tack på förhand mvh johan
Har länge hållit på och fjollat på med att man ska måla motorrummet osv piffa upp lite där... Någon som kan hjälp mig med hur det kommer att se ut? Har satt ut en färgad krumilur med vilken färg det ska vara på saker och ting, förklarar jag som en åsna så får ni gärna nämna vad!
Blåa är tänkt att vara i samma färg som t.ex do88's silikonslangar och det röda som det redan är lackerat.
OBS: Glömde att tillägga, på motorkåpan... Vill ha det grå/svarta i en mörkare blank svart färg och texten ska vara likadan som det röda som redan är lackerat. Samma gäller allt annat rödmarkerat, likadan färg som den som redan finns där med på bilden
Lycka till
EDIT: Glömde att markera slangen från behållaren där det är kylarvätska :p Den slangen ska vara blå