http://www1.garaget.org/archive/17/16508/354975/354975-3355270.jpg Någon som har lust å Ändra färg på fälgarna .Men har faktiskt ingen anning om hur ja vill ha de kanske göra fälgbanan ljusare. eller byta färg helt.Sen om någon har lust och orkar slänga på addon trösklar mvh
Förstod inte hur du menar med fälgbanan ljusare, här är bara ett tips, kanske vit kanske kan fungera...ska testa det med...ta det lungt bara...var första gången jag gjorde detta i photoshop
tjenare funderar på att köpa ett par 18'' R fälgarn snart. men skulle vilja se hur de kommer kunna se ut. är dessa fälgar. och dom ska på denna bilen. ni kan få testa i ett par olika färger å men skulle mest ha vita. Mvh /henke
Skulle vilja se hur min Astra skulle se ut med 15" VW Snowflakes eller 15" Borbet A och lagom sänkning, finns det någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig?
Hoppas denna bild iaf går någorlunda att använda...
Skulle vilja se hur min Astra skulle se ut med 15" VW Snowflakes eller 15" Borbet A och lagom sänkning, finns det någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig?