2862
Sök

Stäng Denna Tråd Nu, Träffen Har Varit ;)

QueenBitch
536 Inlägg
11 april 2008
jag är lätt på OM jag kan hitta ngn att ka med tongue Har ju inte skaffat mitt körkort eller bil än

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

neckwomen_88
11 april 2008
Förslag på bra städer ätt träffas i kan ju vara Örebro, Jönköping, Linköping  (okej, är lite partisk! hehe)

framförallt Örebro, bra drag med många bilar ute på gatorna!

83 Inlägg
11 april 2008
Techcnis skrev:
Trevligt! Roligt att ni tjejer också vill! Ni som håller hårt om era bilar och värderar dem högt ska ha stor tumme upp! Lycka till!

Jag håller helt och hållet med Technis, en stor tumme upp för er, kul att se att det finns många biltokiga tjejer oxå inte inte bara killar.... smile

Massa Kredit till dig exiZ som tar tag i en sån här grej... Hoppas ni får skitskoj, fast det lär ni ju få..

Mvh Chriz

Du får tycke den e skitsnygg eller skitful... bara du tycker nåt får då har den fågat din uppmärksamhet och jag e nöjd.. =)

Emmiz
11 april 2008
Bara jag lyckas tajma me jobbet o så så vore det jätteskoj!!! härlig idé smile
kram Emma
Senast redigerat av Emmiz (11 april 2008)

361 Inlägg
11 april 2008
Jag är lätt på!  synd bara att man lär ha ett X antal många mil att köra  om man är norrifrån:P

Alecci's fästmö
708 Inlägg
11 april 2008
Mantorp finns ju som förslag typ mitt i landet:P

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

1 587 Inlägg
11 april 2008
Lycka till tjejer !! big_smile Allt går bara man vill tro mig wink

Toyaddict
241 Inlägg
11 april 2008
Låter jättekul!! Självklart är jag på! Bor ju i mitten av sverige oxå tongue

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P

533 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
Mitt egna förslag är Vadstena och Vadstena Slott...

Varför?

Jo... för att dels ligger det bra till (tycker iallafall jag), det är inte i mitten av Sverige (då mitten ligger typ i Sundsvall), men om man ser till oss som visat intresse för träffen så ligger det bra till... Dessutom är Vadstena värsta sommar-mys-pys staden, dom har en stor bra parkering vid slottet och utsikten över Vättern(?) och slottsgården är perfekt om man skulle vilja ha schyssta bilder på sin bil (och vissa av oss tjejer verkar jue vara foto-kunniga).

Kom gärna med fler förslag och då gärna även lite mer specifikt än "Stockholm" osv. smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Emmiz
12 april 2008
Elmiahallarna tycker jag blir bra smile smile. Kommer köra från i höjd me kalmar så ! kramiz

77 Inlägg
12 april 2008
Detta låter ju  nice=)
Jag är på o kan säkert hitta några till som är intresserade tongue

Om d då inte krockar me ngt annat som man har inplanerat i sommar tongue

85 Inlägg
12 april 2008
HemiCocker skrev:
Detta låter ju  nice=)
Jag är på o kan säkert hitta några till som är intresserade tongue

Om d då inte krockar me ngt annat som man har inplanerat i sommar tongue

ska du låna någon av mina bilar då? smile

362 Inlägg
12 april 2008
Viste ej de fans så många tjejer här smile

36 Inlägg
12 april 2008
Jag är på!

373 Inlägg
12 april 2008
Jag är intresserad om de blir typ mitt i landet.. lite långt att åka till "andra sidan" för en träff men idén är toppen!

533 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
Hej tjejer! Jätte roligt att så många hört av sig och nu visat intresse för klubben... det finns ingen stopp-dag då man senast ska ha allmänt intresse för träffen MEN det börjar dra ihop sig att bestämma en plats.
ALLA får komma med förslag och jue fler som kommer med förslag jue lättare kommer det bli att tillslut hitta det perfekta stället.

Ps. redan nu har det inkommit förslag på platser så ni får skriva vilken av platserna som passar er bäst, så får jag hålla räkningen, flest intresserade på en och samma plats... och ja... då har stället helt klart vunnit. Även förslag på ungefärligt (exakt) datum är intressant!

Kramar till er alla och hoppas ni får en toppen helg, Anna

Alecci's fästmö
708 Inlägg
12 april 2008
Vilka förslag på platser ha vi fått in då??? Kan ju vara bra å göra en lista av alla

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

6 Inlägg
12 april 2008
Jag är på så länge jag inte jobbar..smile

Evo VIII -04
Det ska va fyrkrafs...

533 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
Samtliga hitills valda platser osv finns på första sidan av tråden, där syns även de som anmält intresse för tråden, så att folk ska kunna samåka till träffen.

1 752 Inlägg
12 april 2008
Skitkul o se verkligen!smile Hoppas ni drar ihop ett rejält gäng o piskar runt bilarna ordentligt;) O medans jag ändå är inne o skriver så kan ni ju mer än gärna kolla in en liten träff som kommer att vara i slutet av juni som kanske skulle vara av intresse med för er tjejer....http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69677

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Sök