Hej alla bilgalna tjejer...... jag har länge funderat och nu kommit fram till att göra ett försök, först och främst kolla av intresset för en träff (och senare kanske även gå ihop, självklart beror det på hur många tjejer vi blir, och hyra en bana för en dag) i mitten av Sverige någon gång under sommaren, så att så många som möjligt ska kunna komma och delta! För jag kan väl inte vara ensam bilgalen tjej? Eller?
Självklart är denna tråd
ENBART till för oss
tjejer, vill din kille följa med så föreslår jag att du säger att han får vända sig till någon allmän bilträff (nu lär jag får massa sura inlägg från grabbsen
) eller om du är den blödiga flickvännen som absolut inte klarar dig utan din kille (eller inte klarar av att säga nej till hundvalpen), så får han hålla sig på avstånd, då träffen som sagt var är till för oss tjejer.
Vore skojigt om någon var intresserad.
Eventuell tid, plats och datum tycker jag vi bestämmer tillsammans om det blir något av detta!
Det bästa är att visa sitt intresse här i tråden, men annars går det bra att PM:a mig eller skriva i min gästbok här på garaget
Kram Anna
_______________________________________________________________________________________
Hitills intresserade tjejer, inom parantes ser ni eventuellt garaget.org nickname:1. Anna, initiativtagare (exiZ), Stockholm
KOMMER2. dildoikka (dildoikka), Arvika
KOMMER3. -LuckyLady- (-LuckyLady-), Askersund
KOMMER4. OpelBertone (OpelBertone), Växjö
KOMMER5. ellis (ellis), Helsingborg
KOMMER6. Sara (Sara_Den_Grymme), Göteborg
KOMMER7. Meerx (Meerx), Mölndal
KOMMER8. neckwomen_88 (neckwomen_88), Linköping
KOMMER9. Car_Babe (Car_Babe), Mjölby
KOMMER10. Hanna (VolvoHanna), Göteborg
KOMMER11. Emelie (TurboEm), Växjö
KOMMER 12. civic_nettan (civic_nettan), Stockholm
KOMMER13. Emmagumman (Emmagumman), Örebro
KOMMER14. ergoproxy (ergoproxy), Jönköping
KOMMER15. Kitty (Maja), Skövde
KOMMER16. Emilia (emi_lia), Ängelholm
KOMMER17. Peking_tjej (Peking_tjej), Norrköping
KOMMER 18. BMW_Galen_Tjej (BMW_Galen_Tjej), Malmö
19. Netzki, Någonstans i Sverige
20. Jocelyn (Jocelyn), Vaggeryd
21. Maria (Chicksrace_2), Nyköping
22. Camilla (Lady_Milla), Någonstans i Sverige
23. Ellen (vulture), Götene
24. Emma (Emmiz), Någonstans i Sverige
25. tjarniz (tjarniz), Kramfors
26. Supratjejen (Supratjejen), Norrköping
27. Carina (MissCat), Lindesberg
28. Evelina (Evvelina), Årjäng
29. Johanna (mupp_johanna), Kristinehamn
30. lindizz (lindizz), Göteborg
31. TVY (TVY), Finspång
32. emeliea__ (emeliea__), Karlskrona
33. Milva (Milva), Nyköping
34. Malin (maliin), Forshaga
35. shougan (shougan), Västerås
36. Helena (vwhelena), Någonstans i Sverige
37. Jenny (JennyHenriksson), Vadstena
38. Sara_Emelie (Sara_Emelie), Göteborg
39. Deliana (Deliana), Stockholm
40. Eliza (Eliza), Kalmar
41. Sofia (__pepita__), Säffle
42. miciss (miciss), Eskilstuna
43. Ida (Biiatchen), Helsingborg
44. MissEmm (MissEmm), Norrköping
45. Linnea (Tokighetsflickan), Ånge
46. Sara (Luxury), Göteborg
47. 48. 49. 50. Numrena fylls på allt eftersom fler vill delta
_______________________________________________________________________________________
UPPDATERING:Hej tjejer!
Nu är det spikat, platsen för träffen blir Vadstena Slott och tidpunkten är lördag den 26/7. Träffen börjar klockan 14.00 och håller på tills vi tröttnar
För samåkning från olika håll och kanter i Sverige rekommenderar jag att dom som bor nära varandra själva tar kontakt med varandra, istället för att jag ska försöka fixa något halv tjaskigt. Om någon inte skulle hitta till Vadstena så kontakta mig via pm så lovar jag att ge en detaljerad vägbeskrivning.
Jag skulle ännu en gång vilja veta vilka som vet att dom kommer på träffen den 26/7 (om inget oförutsägbart inträffar) nu när datumet är spikat, för innan har folk mest visat sitt intresse.
Solig kram frånexiZPs. bilsport är informerade om träffen och kommer med största sannorlikhet att dyka upp!