har rökt men sluta typ en vecka efteråt då jag insåg vilket skit det var.. fan man kunde inte ens springa 50m förens man låg på marken, helt slut..
Snusa har jag tänkt på att testa men tvekar
Det verkar nästan som om du vill ha ett beroende??
Nejfan, börjar man använda tobak efter man fyllt 18-20 är man bra jäkla dum skulle jag vilja påstå. Det är en grej som folk testar när dom är små av rent grupptryck, har man klarat sig utan till vuxen ålder finns ingen som helst anledning att börja.
Firetraxx: Ja snus är bättre än cigg i alla fall.
Håller med dig millen,så jävla töntigt med sånna som börjar när dom fyllt 18 eller liknande har man klarat att inte börja så ska man va glad
röker gör jag. men jag och tjejen har kommit på att vi ska sluta nu när vi flyttar ihop försöka duger iaf och det händer väll att man tar en snus ibland utav en polare om man kikar på filme ller har tråkigt eller så
Jag hade snusat sen 14 års ålder, men för 2 veckor sen så hade tjejen gömt dosan när jag vaknade, mest för att se hur jag blev...men det va inte så farligt så idag är jag snusfri!!!
De sura med tobak nu för tiden är priserna ifs..lite jobbigt och åka till danmark eller annat tax-free. En polare rekomenderade www.cigaretthuset.se billig och snabb leverans mm. han sa att han fick sina saker utan problem så jag skall nog ta o börja handla där istället.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."