Änligen en Bilträff under Åsele Marknad 18 -21 Juli Intresserade kontakta j_uffe@hotmail.com
Skulle vara kanon alla ni som håller till i Norrland skulle komma och visa upp era bilar. Då snygga Styling bilar Normalt inte får så mycket uppmärksamhet Mvh Rickard
Det senaste som hänt är att det EV kommer att anordnas en Burnout-tävling på Söndagen. Dvs att då kommer bilutställningen bara vara under Fredag-Lördag. Detta har varit ett önskemål från många som anmält sig.
Så vi just nu väntar vi besked från Åsele Kommun om vi får hålla till på ett område som vi anökt om att ha burnouttävling på. Återkommer så fort jag vet mer.
när är sista anmälningsdagen ? vore kanon om det bara va fre-lör själva utställningen
Sista anmälningsdagen är den 17/Juli dvs vill du komma oanmäld så kan vi nog fixa en plats åxå.. men då kan jag inte garantera dig en plats.
okej:) men då ja ska fundera på saken lite närmare i tid:D ha ni fått lov av kommunen för en burnout tävling? Iceman visst skaru te övik te veckan btw??
Kommunen å tekniska chefen håller på besluta om vi ska få anordna en burnouttävling eller inte. Vi håller tummarna att vi ska få göra det. Medans får ni gärna fortsätta skicka intresseanmälningar och anmälningar till min mail j_uffe@hotmail.com
alltså om man ställer ut "måste" man göra de två dagar eller är det delat typ?? finns de nå stuger elle nå man kan hyra ha du nån koll?
Det finns stugor att hyra, men med största sannorlikhet är dom nog redan fullbokade. Men tycker du om att festa och inte sova på en hel helg så är ju alltid ungdomscampingen ett alternativ
Corvair65: Om du känner dig malplacerad så finns ju jänkarbilsträffen som också finns under marknaden Tyvärr har dom inte uppdaterat den ännu för årets tillställning men det kommer nog snart http://www.rmrc.nu/index.php3?action=start