2691
Sök

Inför: IDAG Skåne Crazy Tour 2008 - Samling vid Ribban 14.00

248 Inlägg
3 juli 2008
har tyvär fått förhinder så kan inte köra med er =/ hoppas ni får de trevligt på touren! //Fredde
Senast redigerat av Saab900power (3 juli 2008)

besök min projekttråd BMW 330 ci widebody
| Dn Bilradio | Styling4u |

Reservdansk
6 271 Inlägg
4 juli 2008
Japp, det är brist på aktiviteter, men det är ju för att alla påstår att det inte finns något att göra var vi nu än hamnar. smile

I Hässleholm är det ju tänkt att vi ska pressa in alla tour-deltagarna i valfri rondell, mitt förslag. tongue

Grillning på lördag förmiddag och på lördag kväll? tongue

Övernattning skulle ske någonstans runt Åhus, antar att det blir CAMPING!
Höddu, sluta CAMPA i hörnet där... höhöhö big_smile
Senast redigerat av TurbOla (4 juli 2008)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Garaget Video Crew
842 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
TurbOla skrev:
Japp, det är brist på aktiviteter, men det är ju för att alla påstår att det inte finns något att göra var vi nu än hamnar. smile

I Hässleholm är det ju tänkt att vi ska pressa in alla tour-deltagarna i valfri rondell, mitt förslag. tongue

Grillning på lördag förmiddag och på lördag kväll? tongue

Övernattning skulle ske någonstans runt Åhus, antar att det blir CAMPING!
Höddu, sluta CAMPA i hörnet där... höhöhö big_smile

Vi håller på o kollar aktiviteter, brännbollsmatch vad sägs om det ? wink
Senast redigerat av Kajlie (4 juli 2008)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
Proby skrev:
Digital_Kicker skrev:
Biiatchen skrev:
Finns där fortfarande plats eller ??

nope alla platser är tillsatta

Ja men har de sagts 70 från börjarn går det väl att ha 49 nu väl??

En återkommande fråga från mig som jag aldrig fått svar på, hur gör vi med övernattningen 19-20?? Ska vi vara på någon speciell plats där man tex kan slå upp tält om man vill det? Eller är det ingen av arrangörerna som tänkt en tanke på detta??

Jadu det e ett problem som vi försöker lösa, har försökt kontakta Åhus kommun ang camping plats men dom vill inte svara, så jag vet inte om vi ska chansa och försöka hitta nått på vägen eller hur vi ska göra.

31 Inlägg
4 juli 2008
Rille_745  står två gånger i listan..tongue

kan väll sova i bilen..å då e det kan man ju ta typ Mc donalds parkering så man har natt mat och frukost big_smile
Senast redigerat av j0int (4 juli 2008)

Clean is Mean

Elektriker
1 138 Inlägg
4 juli 2008
vi samlas kl 16:00 i malmö
kl 20:00 ställer vi ut på väla i helsingborg.
fått in lite brännboll innan helsingborg? men var finns det plats till 50 bilar och en stor plan att spela på?
jag vet en stor grusplan 2 mil från helsingborg där de precis bredvid finns en stor parkering.
de stora problemet är ju inte en plan att spela på. utan parkering till alla bilar.. och försöka inne i en storre stad tror jag är värdelöst pga parkeringar.
sen ska vi vara på träffan kl 20:00 och sen ta oss till andra sidan skåne och checka in på en camping.. känns som den vägen dit kommer gå rätt fort:P

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

31 Inlägg
4 juli 2008
daajvid skrev:
fått in lite brännboll innan helsingborg? men var finns det plats till 50 bilar och en stor plan att spela på?
jag vet en stor grusplan 2 mil från helsingborg där de precis bredvid finns en stor parkering.
de stora problemet är ju inte en plan att spela på. utan parkering till alla bilar.. och försöka inne i en storre stad tror jag är värdelöst pga parkeringar.
sen ska vi vara på träffan kl 20:00 och sen ta oss till andra sidan skåne och checka in på en camping.. känns som den vägen dit kommer gå rätt fort:P

har oxå funderat på det där med tiden :p

Clean is Mean

119 Inlägg
4 juli 2008
Kajlie skrev:
Proby skrev:
Digital_Kicker skrev:

Ja men har de sagts 70 från börjarn går det väl att ha 49 nu väl??

En återkommande fråga från mig som jag aldrig fått svar på, hur gör vi med övernattningen 19-20?? Ska vi vara på någon speciell plats där man tex kan slå upp tält om man vill det? Eller är det ingen av arrangörerna som tänkt en tanke på detta??

Jadu det e ett problem som vi försöker lösa, har försökt kontakta Åhus kommun ang camping plats men dom vill inte svara, så jag vet inte om vi ska chansa och försöka hitta nått på vägen eller hur vi ska göra.

Jag vill inte vara ett "wise-ass" men Åhus ligger i Kristianstads kommun, tror du får mer respons om du vänder dig dit... wink

Problemet med Åhus är ju att beach-handboll spelas där 11-20 Juli, det kommer vara  extremt ont om campingplatser eftersom hela Åhus översvämmas av folk från hela landet. Tror ni får det svårt att klämma er in där!

Elektriker
1 138 Inlägg
4 juli 2008
j0int skrev:
daajvid skrev:

har oxå funderat på det där med tiden :p

aah känns som de kommer bli rätt sent i hbg om man ska stanna där o hålla på.. men men.. de blir vad de blir:D bara hoppas på härligt väder så smile

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

440 Inlägg
4 juli 2008
jag tycker deyt måste väll ändå finnas något stort ställe vid åhuss typ företag/parkering där man kan ställa bilar där det finns en gräsplan brevid?? jag ska CAMPA:P haha det måste väll gå att lösa.. ni som bor döär elelr så kan väll kolla uppd et hela lite?? mvh

jim ..

Garaget Video Crew
842 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
Schema kommer att komma upp med exakta tider, vi kommer att snacka om det inom en snat framtid så ni vet vad som gäller smile Vi kommer förmodligen träffas ett par timmar innan vi kör ifrån malmö så vi hinner med grillning och nån aktivitet.

119 Inlägg
4 juli 2008
För att tydliggöra problemet med camping i Åhus:

Åhus har ungefär 9000 åretruntboende (vilket kan ge en aning om samhällets storlek) men beachhandbollen drar ungefär 20.000 åskådare och 16.000 deltagare. M A O ä rdet fullsketet.

Tänkte bara att det kan vara bra att veta... Jag ska ju inte själv åka med, så jag hoppas det ordnar sig med övernattningen.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
Ja vi får kolla lite närmre med det, en crusing genom åhus hade ju inte varit fel om det är så mycket folk. Hade nog fått lite uppmärksamhet då. Men vi kan kanske campa i utkanten av åhus eller nått. Kanske nån som vet nån sleten äng eller nått ?

3 722 Inlägg
4 juli 2008
daajvid skrev:
Digital_Kicker skrev:
Biiatchen skrev:
Finns där fortfarande plats eller ??

nu skojjar du väll ändå? 70 platser.. 48 bilar på listan.. klart biitchen ska med smile

haha va ju ett skämt, kolla första sidan! 70platser.

3 722 Inlägg
4 juli 2008
apropå plats att campa på så finns det alltid någon plats man kan va på!!

31 Inlägg
4 juli 2008
Jag tycker vi ska besöka en drive, typ mc donalds, med alla bilar big_smile

Clean is Mean

367 Inlägg
4 juli 2008
okej men hoppas d blir en bra road tripp för er lycka till smile kanske kan möta upp er när ni kör in i hbg ?? smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Reservdansk
6 271 Inlägg
4 juli 2008
Du får väl åka ner till malmö och vara med redan från början? tongue

Förresten, angående camping i Åhus - det finns Yngsjö camping som ligger ett par km söder om Åhus.
http://www.helgea.se/swe_camping.asp

Kanske ett tips? smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Skogskonsult
214 Inlägg
4 juli 2008
jag vill anmäla mig och den Röde Audin om det går bra? big_smile
Mvh Aleck.

Elektriker
1 138 Inlägg
4 juli 2008
Biiatchen skrev:
okej men hoppas d blir en bra road tripp för er lycka till smile kanske kan möta upp er när ni kör in i hbg ?? smile

men där e ju plats till dej smile så de e bara o säga du vill följa med så skrivs du in:)

Sök