Efter att ha läst igenom hela flashback-tråden igår eller i förrgår så kände jag att jag bara var tvungen att skicka in någon liknande dum fråga själv. Skickade samma fråga till tre olika sånna här sms-frågetjänster: 118100, tvivel.com och instantanswer.se.
Frågan:
Vad har den sötaste tjejen på <företag> för MSN-addy och gillar hon doggy-style ??
Svaren:
118100: 118100 lämnar av säkerhetsskäl aldrig ut någon information om personal som arbetar hos oss.
Instantanswer.se: Det är information som vi på InstantAnswer inte kommer att dela ut, då vi värnar om våra anställda. Det finns säkert sidor för ditt behov. //InstantAnswer
Tvivel.com: Sötaste bruden här älskar doggystyle speciellt i tvåan enligt henne själv, dock är hon skeptiskt till att lämna ut msn
Svaret från 118100 var ju aptråkigt, ingen info alls om hon gillade doggystyle
![sad](img/smilies/sad.png)
Svaret från IA.se var ju med rätt tråkigt men lite bitskt och småkul på slutet ändå.
Svaret från Tvivel.com var ju helt kungligt. Så bra faktiskt att jag skickade en följdfråga till dom.
Frågan: vad är tvåan? Gillar hon doggy-style för att hon kan kolla på tv samtidigt eller ??
Svaret: Efter lite tjat fick vi ur henne sanningen. Hon gillar det för att det är djuriskt och porrigt. Tvåan=analsex
Slutsats: Tvivel.com är helt klart bäst när det gäller att svara på idiotiska fyllefrågor
![lol](img/smilies/lol.png)
Synd bara att dom inte kunde hitta på något roligare svar på vad tvåan var
![tongue](img/smilies/tongue.png)