Tips på ställen som lackar i samma färg för ~10 mottages gärna. Om de gör försäkringsjobb så är det ett plus då jag har en skada som är försäkringsjobb men tänker betala extra för att få hela bilen lackat på en gång. Är fjärde skadan som skall lackas nu och bilen börjar likna ett lapptäcke.
Spelar ingen större roll vart i landet då jag är rätt flexibel av mig. Hittelön till den som styr upp något som blir affär
Du hade ju alltid kunnat lämna in den på någon skola där dom har en fordons lijen, vist det kommerkanske ta längre tid. Men det blir ju mycket billigare... Resultatet blir ju ofta det samma!
är inga problem o få det för under 10000:- om du gör allt förarbetet. Man får åka o höra runt lite
Men fortfarande är det offta det förarbetet alla lakerare får göra om 95% av gångerna då dom flesta inte har någån som helst aning om vad dom pysslar med.
det där med att göra förarbete själv ska man passa sig för om man inte är väldigt duktig och van. Har en polare som är lackerare som säger att det värsta som finns är när man får en bil som redan är börjad på. Som sagt brukar ibland 90 % behöva göras om och göras rätt. Ska du ha samma färg så ska du nog kunna hitta nåt bra för 10-20000.