Jag dissade skövde och valde Enköping istället..hehe..som lastbilsförare..men fanskapen snålar ju in så förbannat..så man får gå arbetslös å snylta på soc istället..
Själv körde jag terränglastbil a la 6 wd i numera nedlagda A9 Kristinehamn=) Roligast var vintern i älvdalen. Brumma fram i 1 meter snö! saknar min gamla scania tgb40 faktiskt...
Hajoo me dagan som vi säger i Finland. var i Dragsvik (södra Finland) som underhållsman, dom skickade hem mej efter 32 dagar... mitt knä höll inte ihop, så efter 2 veckors kryckhoppning fick dom nog av mej, gjorde mig till korpral och skickade hem mej ! slå de ni!
jag säger bara en sak!!! FLYGVAPNET!!! låg som PB på F7 Såtenäs 2000-2001... snacka om att man lärde sig ett o annat Rekomenderar starkt alla att göra lumpen!!!
in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Ska in som sjöbevakningsgruppsbefäl i karlskrona nu på Måndag 16:e Jan.. Nån mer som ska dit..?
Jag låg som sjöbevakningsgruppbefäl på Amf4, muckade i maj. Ryckte också in i Karlskrona. Svarar gärna om du har någon fråga/fundering kring det. Under GSUn är det lite att göra, men sen va det riktigt slappt. Vilken sjöcentral skall du till sen?