Tjena! Är ute efter små reg skyltar till min Golf vart kan jag beställa/Köpa det...
Mvh Christian
Vägverkets hemsida!!
De är väll inte bara att beställa på vägverkets hemsida eller?, ja ringde till vägvärket o dom sa att man måste söka dispans för de, man skulle skicka bilder o beskriva varför man skulle ha liten skyllt, komplicerat som fan. Men man kan ju köpa små skyltar ändå(icke lagliga) dekaltrim.se tex.
Tjena! Är ute efter små reg skyltar till min Golf vart kan jag beställa/Köpa det...
Mvh Christian
Vägverkets hemsida!!
De är väll inte bara att beställa på vägverkets hemsida eller?, ja ringde till vägvärket o dom sa att man måste söka dispans för de, man skulle skicka bilder o beskriva varför man skulle ha liten skyllt, komplicerat som fan. Men man kan ju köpa små skyltar ändå(icke lagliga) dekaltrim.se tex.
precis!! man måste ha dispans, oftast kan man får det till jänke bilar men en golf är knappast troligt, så olagliga alternativet är troligen det ända från olika dekalsidor.
nr plåten måste vara godkänd av vägverket och det är bara dom som man kan beställa av dom så oavsett hur fint gjorda dom är med samma format å reflex så är det bara deras egna som är " av vägverket godkänd" det fick jag höra när jag fick böter för min...men det va 2 år sedan och fick då 400kr i böter, nu har dom höjts till 1500kr