2304
Sök

Angående: Intressekoll för Japs Klub I Väst Sverige!

VideoCrew
61 Inlägg
9 maj 2008
Anubis skrev:
Dnar skrev:
Anubis skrev:

Hehe jo min kärra drar fan nästan 2 liter milen blandad körning =/

shit shena big_smile, då ska ja va tyst hehe, min drar runt litern hehe

haha ok dumt o klaga då va nöjd smile

mjo smile men är man student så jämnar det ut sig hehe, när blir det träff i borås igen?

"Easy Peasy Japanesey"

VideoCrew
61 Inlägg
9 maj 2008
RouziMotorsport skrev:
var träffarna äger rum skrivs inte här, tanken var att ha en egen hemsida för klubben.
Kan ju med säkerhet säga att det INTE är mcdonalds... Men eftersom en hemsida inte är uppe än får vi väl PMa folk för tillfället

Men jag är också intresserad av att bestämma en tid snart, det brukar alltid dyka upp mer folk än vad som skrivs i tråden, så får vi diskutera lite och planera.

Mkt nöje big_smile

Mkt sanning i det du säger big_smile, orka volvomeckat Mcdonalds haha, btw du fick inte bränna loss på gvdmeet? Farbror blå kom o hälsa på precis då?

"Easy Peasy Japanesey"

129 Inlägg
9 maj 2008
om man vill ha mer folk måste man börja nånstanns. garaget hade ju inte alla sina medlemar i början men saker växer ju.

506 Inlägg
3 juni 2008
så d har börjat leva tråden igen:)

Born to be wild and crazy

69 Inlägg
7 juni 2008
Hej. Vi har några japanare i varberg. hade gärna rullat utanför stan för å slippa alla volvo bilar! Hade vart trevligt om ni hörde av er om d blir träff nån gång smile

1 255 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Angel_vbg skrev:
Hej. Vi har några japanare i varberg. hade gärna rullat utanför stan för å slippa alla volvo bilar! Hade vart trevligt om ni hörde av er om d blir träff nån gång smile

Jag hade hoppats på lite mer repons när ja skapa denna tråden men intresset va tydligen inte så stort som ja trode så tror inte de blir något =/

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

455 Inlägg
8 juni 2008
tråkigt men men!!!!

>syns man inte finns man inte<

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
8 juni 2008
Anubis skrev:
Angel_vbg skrev:

Jag hade hoppats på lite mer repons när ja skapa denna tråden men intresset va tydligen inte så stort som ja trode så tror inte de blir något =/

Ge inte upp nu....   ta med dom som vill bättre med få bilar än inga bilar alls..

gör en  svinbra träff det sprider sig!!! bilarna kommer att komma sen

lite spårrning här från en hejjar på hehe smile

Mvh// Okim // Jocke

506 Inlägg
8 juni 2008
vi kanske skulle försöka fixa en träff å gå ut med det i god tid å få en riktigt bra seriös träff!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/49995/368740_v29pj6.jpg
tack Oxigen

1 255 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Men då gäller det bara att få kontakt med alla i tråden som visat intresse sen då självklart datum, tid och plats.

455 Inlägg
9 juni 2008
jag är på om det inte är för långt att åka!!!!!!

1 255 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
corollaistheshit skrev:

Efter som att alla bor på så olika ställen kommer de bli någon eller några som kommer få åka långt de går ju inte undvika man får ju helt enkelt kolla vart alla bor o försöka ta någon plats som är hyffsad för de flästa

Yeaaahh
257 Inlägg
9 juni 2008
Anubis skrev:
corollaistheshit skrev:

Efter som att alla bor på så olika ställen kommer de bli någon eller några som kommer få åka långt de går ju inte undvika man får ju helt enkelt kolla vart alla bor o försöka ta någon plats som är hyffsad för de flästa

Tycker jag låter helt vettigt.. som sagt säg till när och var jag kommer:) tar även med fler folk som inte har garaget som har japs:)

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

506 Inlägg
9 juni 2008
Låter kanon! Tycke nästan man ska örsöka samla ihop ett "visst" gäng med intresserade som tar tag i detta å anordnar det, för blir d att för många ska va med å läga sig i så e d stor risk att d blir massa gnäll å tjöt så rinner d ut i sanden i sista änden! Vi får se vilka som e beräda att läga ner lit jobb å fritid på att anordna en träff!

69 Inlägg
10 juni 2008
Men hallå! För att en träff ska bli bra så är det bättre me få bilar och ett jätte bra upplägg. Så sprids snart rycktet och det kommer mycke folk. Men ni gör som ni vill.... Vi i Varberg har träff varje tisdag. hade vart trevligt me lite bilar från andra ställen. Plus att volvo ligan hade fått sej en törn smile Ni är hjärtligt välkomna smile

1 255 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
Angel_vbg skrev:
Men hallå! För att en träff ska bli bra så är det bättre me få bilar och ett jätte bra upplägg. Så sprids snart rycktet och det kommer mycke folk. Men ni gör som ni vill.... Vi i Varberg har träff varje tisdag. hade vart trevligt me lite bilar från andra ställen. Plus att volvo ligan hade fått sej en törn smile Ni är hjärtligt välkomna smile

Ok låter ju kul men för min del är vardagar helt uteslutet då ja jobbar natt

455 Inlägg
10 juni 2008
Anubis skrev:
corollaistheshit skrev:

det va inte så jag mena men blir det typ kiruna så kommer inte jag att komma! eller liknande ! hoppas att detta blir av! garaget träff i alingsås kommer ju inom kort verkar bli mycket bilar där! kan ju alltid träffas där om man nu vill starta någon stans!

1 255 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
corollaistheshit skrev:
Anubis skrev:
corollaistheshit skrev:

det va inte så jag mena men blir det typ kiruna så kommer inte jag att komma! eller liknande ! hoppas att detta blir av! garaget träff i alingsås kommer ju inom kort verkar bli mycket bilar där! kan ju alltid träffas där om man nu vill starta någon stans!

Låter inte så dumt när o vart är de?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
10 juni 2008
Angel_vbg skrev:

Och en Boråsare känner ju sej jättevälkommen i Varberg oxå...

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök