var träffarna äger rum skrivs inte här, tanken var att ha en egen hemsida för klubben. Kan ju med säkerhet säga att det INTE är mcdonalds... Men eftersom en hemsida inte är uppe än får vi väl PMa folk för tillfället
Men jag är också intresserad av att bestämma en tid snart, det brukar alltid dyka upp mer folk än vad som skrivs i tråden, så får vi diskutera lite och planera.
Mkt nöje
Mkt sanning i det du säger , orka volvomeckat Mcdonalds haha, btw du fick inte bränna loss på gvdmeet? Farbror blå kom o hälsa på precis då?
Hej. Vi har några japanare i varberg. hade gärna rullat utanför stan för å slippa alla volvo bilar! Hade vart trevligt om ni hörde av er om d blir träff nån gång
Hej. Vi har några japanare i varberg. hade gärna rullat utanför stan för å slippa alla volvo bilar! Hade vart trevligt om ni hörde av er om d blir träff nån gång
Jag hade hoppats på lite mer repons när ja skapa denna tråden men intresset va tydligen inte så stort som ja trode så tror inte de blir något =/
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Jag hade hoppats på lite mer repons när ja skapa denna tråden men intresset va tydligen inte så stort som ja trode så tror inte de blir något =/
Ge inte upp nu.... ta med dom som vill bättre med få bilar än inga bilar alls..
gör en svinbra träff det sprider sig!!! bilarna kommer att komma sen
Efter som att alla bor på så olika ställen kommer de bli någon eller några som kommer få åka långt de går ju inte undvika man får ju helt enkelt kolla vart alla bor o försöka ta någon plats som är hyffsad för de flästa
Efter som att alla bor på så olika ställen kommer de bli någon eller några som kommer få åka långt de går ju inte undvika man får ju helt enkelt kolla vart alla bor o försöka ta någon plats som är hyffsad för de flästa
Tycker jag låter helt vettigt.. som sagt säg till när och var jag kommer:) tar även med fler folk som inte har garaget som har japs:)
Låter kanon! Tycke nästan man ska örsöka samla ihop ett "visst" gäng med intresserade som tar tag i detta å anordnar det, för blir d att för många ska va med å läga sig i så e d stor risk att d blir massa gnäll å tjöt så rinner d ut i sanden i sista änden! Vi får se vilka som e beräda att läga ner lit jobb å fritid på att anordna en träff!
Men hallå! För att en träff ska bli bra så är det bättre me få bilar och ett jätte bra upplägg. Så sprids snart rycktet och det kommer mycke folk. Men ni gör som ni vill.... Vi i Varberg har träff varje tisdag. hade vart trevligt me lite bilar från andra ställen. Plus att volvo ligan hade fått sej en törn Ni är hjärtligt välkomna
Men hallå! För att en träff ska bli bra så är det bättre me få bilar och ett jätte bra upplägg. Så sprids snart rycktet och det kommer mycke folk. Men ni gör som ni vill.... Vi i Varberg har träff varje tisdag. hade vart trevligt me lite bilar från andra ställen. Plus att volvo ligan hade fått sej en törn Ni är hjärtligt välkomna
Ok låter ju kul men för min del är vardagar helt uteslutet då ja jobbar natt
det va inte så jag mena men blir det typ kiruna så kommer inte jag att komma! eller liknande ! hoppas att detta blir av! garaget träff i alingsås kommer ju inom kort verkar bli mycket bilar där! kan ju alltid träffas där om man nu vill starta någon stans!
det va inte så jag mena men blir det typ kiruna så kommer inte jag att komma! eller liknande ! hoppas att detta blir av! garaget träff i alingsås kommer ju inom kort verkar bli mycket bilar där! kan ju alltid träffas där om man nu vill starta någon stans!
Låter inte så dumt när o vart är de?
Och en Boråsare känner ju sej jättevälkommen i Varberg oxå...