Nichtor skrev:
Lone Star skrev:
Fan om du får köra epa är det ju inte långt kvar till körkortet! Köp en bil istället och lägg ner pengarna på att renovera den
Hehe. har ju tänkt har ju. tänkte köpa en 740 för 3000-4000 fixa kapa två växellåder o sälja sen e man 18000 rikare
sen blir det BIL ;P
jag ska krossa dina drumar hoppas jag
steg 1. du börja med att skisa på taket och skära utt med expl en rondel. Försöker flyta fram så mycket! det bara gå! det partiet du har skurit utt sen tar du och börja svetsa fast
steg 2. du börja skisa på bagars luckan hur dit flack få se utt det får inte vara längre en 1meter per hörn sen ska det gå på miten av driv axen så den är mit på "allt" när du har hitta din "dröm mått" så börja kapa med expl en rondel och svetsa fast det så du får din form sen ska du ha en
steg 3. nu börja din projekt lika en a-traktor då ska vi börja med att hissa upp bilen så du kommer under den då kommer du sen kardan axen v-lådan och en v-låds balk då börja du låsa på kardan axen från v-lådan som bruka sita som f*n så du får nog använda rondelen när du ha får bort den så ska du låsa på skruvarna runt vexel lådan den stora silvriga tunelen ska sita ca 12st stora skruvar runt siter inte hårt men krångla ta bort när du är säker du har fåt bort alla så låsar du på balken och ta i mot v-lådan på ett bra set
steg 4. när du nu ska låsa v-lådan ska du hita läget 1an och svetsa fast det läget på 740 bruka det sita en plata med massa gångar på där du räker med att svetsa igen 3-4-5 gångar när du ahr nu gjort det så byter du oja för att va säker på det ingen skit i v-lådan
sen gör du lika dan på en anna v-låda när du har fixa spärana ska du gå och lämna in v-låderna på närmste "svarv mek" glöm inte ta mot på kardan axen för den ska ochså tas med
steg.5nu har du får till backa låderna så du skikar in den på en känd! bil värksta!
under tiden du väntar så börja du skära utt golvet från där panelen börjar till där hand bromsen slutar och så brett utt det bar gå sen ska du upp med v-låderna och resten sen klarar du dig nog dig sj obs det är vanligt att en a-trktor käns som den ska skaka söner när man kör den derför tar man bara en liten brov runta för att göra utt-räkning hur fort den går gps fönkar bra tror jag jag gjorde det
sen bokar du tid! slut