Kollat runt och ser flera V50:n som har utan. Hur gjorde ni? Behöver man kompletera med ngra pluggar eller lister istället för railsen och har de ngt artikelnummer?
Du får lägga dit pluggar, men dom får du göra själv tror inte de finns att köpa men ja är inte säker. En kompis tog bort sina rails men han fick göra egna pluggar
Det finns inga täckbrickor att köpa utan man får köpa långa lister som går framifrån och bak. Är svindyra på Volvo och sen tillkommer lakeringskostnaden. Tror total kostnaden hamnar runt 5000kr
SM guld 2009 ESPL 4
SM guld 2010 ESPL Unlimited
2011 BMW SQ Edition
Bara att göra egna täcklock och montera....busenkelt... Gjorde det till kompisens V50 för länge sedan när han plockade bort listerna....gjorde dom i kolfiber...
Bara att göra egna täcklock och montera....busenkelt... Gjorde det till kompisens V50 för länge sedan när han plockade bort listerna....gjorde dom i kolfiber...
Jag köpte en svart V50 mod 2011 utan rails, men behöver rails för takräck. Så har någon en svart V50, och behöver täcklister, så och vill bli av med rails, så har jag lister!
Jag har täcklister till en svart V50 (2011), eftersom den inte har rails. Jag köper/byter gärna dina rails mot mina lister om färgen passar. Jag bor utanför Linköping.