Håller med dem är vanliga,sen vad gäller skyline så är dem med vanliga.. men några ovanliga är ju R34an som är är så pass ovanlig.. finns väl runt 10 st inreggade R34or i sverige? inte dussinbil än..
Men ska man satsa på eget nu så är det väl typ en soarer,men dem borde snart va lika vanliga med..oavsett så är dem ju råa och goa bilar.. Annars tar man in en Aristo vi har iaf 1 i sverige..
Aristo? De har jag inte hört talas om. En annan dussinbil är ju Camaro. I min lilla by på ca 1k pers så har vi 4st 67-69 plus att vi har några nyare åxo.. De kan man kalla dussin bilar
Ne ariston e ganska ovanlig sök på Toyota Aristo har ja för mig det e fan osäker så här i värmen nu hhaha då skulle du sett crusingen igår här då, 8 av 10 va en camaro o resisternade va typ corvetter ^^ hahaha ja då e det dussinbilar fast dem e ju snygga med,likaså supran..
När man talar om trollen.. De rullade just förbi en röd supra på min lilla villa gata.. Det är helt klart en dussinbil
Jepp, där har vi beviset gott folk. Alla bilar som hittar till camaro67's lilla bakgata är dussinbilar
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
oftast köper man den bilen man "älskar" osv för att man själv vill ha den..inte för att alla andra har så spela roll hur mån ga som har om du vill ha så köp .
jo tyvärr har folk tokimporterat supror på sista tiden.. MEN ha i åtanke att det skiljer rätt mkt i pris osv på en Högerstyrd Jap spec mot en Euro Vstyrd osv... Idag kanske det finns max 10supror som skiljer sig från mängden.
Men helt klart är att det finns för många .... detta är en av anledningarna till att min är till salu i sommar.
du tycker helt rätt ^^det är lättare att hitta supra än valfri volvo snart ^^ dessutom går de inge bra heller om du inte ska bli helt homeless.
1. att supran är vanligare än volvo ? årets överdrift. finns nog fler av nästan alla volvo modeller var för sig än supror.
2. civic type R är är bra vanlig den med .
3. Går inte bra ? säg fler bilar i den prisklassen som gör 12sec repor på strippen med trimm för 20k ? förutom skyline som också klandrats för att vara dussin bil i tråden ?
Sen att den börjar bli vanlig är ju för att de är många som gillar den.
Håller med dem är vanliga,sen vad gäller skyline så är dem med vanliga.. men några ovanliga är ju R34an som är är så pass ovanlig.. finns väl runt 10 st inreggade R34or i sverige? inte dussinbil än..
Rullar isf 2 av dem 10 här nere i trakterna kring Karlskrona/Ronneby...
Supran är väl inte direkt "vanlig"? :S Och att TS inte vill ha någon pga av att det finns för många var ju en vettig anledning att lägga upp en klag tråd
If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
jo tyvärr har folk tokimporterat supror på sista tiden.. MEN ha i åtanke att det skiljer rätt mkt i pris osv på en Högerstyrd Jap spec mot en Euro Vstyrd osv... Idag kanske det finns max 10supror som skiljer sig från mängden.
Men helt klart är att det finns för många .... detta är en av anledningarna till att min är till salu i sommar.
Jo det är trist att skylines och supror börjar bli så vanliga, antalet skylines har mer än fyrdubblats sen jag köpte min
Så jag ska plöja ner en jäkla massa pengar i min så att den skiljer sig från mängden istället! Vad ska du byta till då Uffe?
hehe ne men seriöst jag tycker alla numera alla här på garaget har supror av årsmodel 93/97 väldigt fina bilar men lite trisst när alla har sånna , hade planer på köpa en men jag ändrade mig=/