2942
Sök

Gott om supror i sverige?

terazzi
11 maj 2008
#21
camaro67 skrev:
terazzi skrev:
Håller med dem är vanliga,sen vad gäller skyline så är dem med vanliga.. men några ovanliga är ju R34an som är är så pass ovanlig.. finns väl runt 10 st inreggade R34or i sverige? inte dussinbil än..

Men ska man satsa på eget nu så är det väl typ en soarer,men dem borde snart va lika vanliga med..oavsett så är dem ju råa och goa bilar..
Annars tar man in en Aristo wink vi har iaf 1 i sverige..
Aristo? De har jag inte hört talas om. En annan dussinbil är ju Camaro. I min lilla by på ca 1k  pers så har vi 4st 67-69 plus att vi har några nyare åxo.. De kan man kalla dussin bilar big_smile
Ne ariston e ganska ovanlig wink sök på Toyota Aristo har ja för mig det e wink fan osäker så här i värmen nu tongue
hhaha då skulle du sett crusingen igår här då, 8 av 10 va en camaro o resisternade va typ corvetter ^^  hahaha ja då e det dussinbilar smile fast dem e ju snygga med,likaså supran..

terazzi
11 maj 2008
#22
Redigt läcker wink
https://www1.garaget.org/gallery/archive/29482/341342_69ra32.jpg

306 Inlägg
11 maj 2008
#24
Själv tycker jag att det är helt underbart med Supra, Skyline, evo osv. Folk får köpa det de vill ha anser jag.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 maj 2008
#26
camaro67 skrev:
När man talar om trollen.. De rullade just förbi en röd supra på min lilla villa gata.. Det är helt klart en dussinbil tongue
Jepp, där har vi beviset gott folk. Alla bilar som hittar till camaro67's lilla bakgata är dussinbilar tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

terazzi
11 maj 2008
#27
Skyline_GTR skrev:
Själv tycker jag att det är helt underbart med Supra, Skyline, evo osv. Folk får köpa det de vill ha anser jag.
Gör jag med smile tro inget annat..
råare bilar finns inte ^^ wink big_smile

263 Inlägg
11 maj 2008
#28
URC skrev:
Här nere i kalmar tycks det har exploderat av supror, möter massor när man är ute å kör...
och givetvis så sitter dom på fel sida och kör åxå.

Tyckte om suprorna för herras massa år sedan, när dom inte vart någon dussinbil.
Men nu har man sett för många så dom blir nästan tråkiga.
hehe jag var i kalmar och körde i ca 20 minuter och mötte två stylade supror tongue


8 Inlägg
11 maj 2008
#29
oftast köper man den bilen man "älskar" osv för att man själv vill ha den..inte för att alla andra har så spela roll hur mån ga som har om du vill ha så köp .

Meister
6 763 Inlägg
11 maj 2008
#30
TBOC_Razor skrev:
camaro67 skrev:
När man talar om trollen.. De rullade just förbi en röd supra på min lilla villa gata.. Det är helt klart en dussinbil tongue
Jepp, där har vi beviset gott folk. Alla bilar som hittar till camaro67's lilla bakgata är dussinbilar tongue
Bra då kan jag lägga till lite fler bilar då. Skyline, s14a, Ford 32 och Lotus superseven de va några av de dussinbilar som jag kan komma på big_smile


iceman_21
11 maj 2008
#31
jo   tyvärr har folk tokimporterat supror på sista tiden.. MEN ha i åtanke att det skiljer rätt mkt i pris osv på en Högerstyrd Jap spec mot en Euro Vstyrd  osv...
Idag kanske det finns max 10supror som skiljer sig från mängden.

Men helt klart är att det finns för många sad ....  detta är en av anledningarna till att min är till salu i sommar.

Almännt tokig
481 Inlägg
11 maj 2008
#32
Masaru skrev:
du tycker helt rätt ^^det är lättare att hitta supra än valfri volvo snart ^^ dessutom går de inge bra heller om du inte ska bli helt homeless.
1. att supran är vanligare än volvo ? årets överdrift. finns nog fler av nästan alla volvo modeller var för sig än supror.

2. civic type R är är bra vanlig den med .

3. Går inte bra ? säg fler bilar i den prisklassen som gör 12sec repor på strippen med trimm för 20k ? förutom skyline som också klandrats för att vara dussin bil i tråden ?

Sen att den börjar bli vanlig är ju för att de är många som gillar den.

Inline sixes ist sie scheisse.......

133 Inlägg
11 maj 2008
#33
terazzi skrev:
Håller med dem är vanliga,sen vad gäller skyline så är dem med vanliga.. men några ovanliga är ju R34an som är är så pass ovanlig.. finns väl runt 10 st inreggade R34or i sverige? inte dussinbil än..
Rullar isf 2 av dem 10 här nere i trakterna kring Karlskrona/Ronneby... smile

Från Landet...

ClubJDM
531 Inlägg
11 maj 2008
#34
finns ju inget som slåt suprans former. Man kan ju bara älska dom wink


Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
11 maj 2008
#35
Supran är väl inte direkt "vanlig"? :S
Och att TS inte vill ha någon pga av att det finns för många var ju en vettig anledning att lägga upp en klag tråd tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

4 554 Inlägg
11 maj 2008
#36
såg 3st golf 4or på halmstadträffen och säkert 7-8supror:P

Forummoderator
2 924 Inlägg
11 maj 2008
#37
Jag kan bara instämma, tråkigt att de blivit så vanliga men ska man köpa en liknande bil i den klassen så finns faktiskt inte så mkt att välja på

~ Life is short, have FUN! ~

349 Inlägg
11 maj 2008
#38
iceman_21 skrev:
jo   tyvärr har folk tokimporterat supror på sista tiden.. MEN ha i åtanke att det skiljer rätt mkt i pris osv på en Högerstyrd Jap spec mot en Euro Vstyrd  osv...
Idag kanske det finns max 10supror som skiljer sig från mängden.

Men helt klart är att det finns för många sad ....  detta är en av anledningarna till att min är till salu i sommar.
Jo det är trist att skylines och supror börjar bli så vanliga, antalet skylines har mer än fyrdubblats sen jag köpte min sad

Så jag ska plöja ner en jäkla massa pengar i min så att den skiljer sig från mängden istället! Vad ska du byta till då Uffe?

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653

Zippin 40's
197 Inlägg
11 maj 2008
#39
supror ser jag faktiskt inte så ofta... däremot Corvetter och Porschar av olika modeller ser man i princip varje dag.

"Dieselbilar drar minst bensin"

2 118 Inlägg
11 maj 2008
#40
RonJ skrev:
hehe ne men seriöst jag tycker alla numera alla här på garaget har supror av årsmodel 93/97 väldigt fina bilar men lite trisst när alla har sånna , hade planer på köpa en men jag ändrade mig=/roll
ha för fan kvar camaron ist !! wink

D.i.l.l.i.g.a.f


Sök