Jag har gjort om min grill på Saaben (se bilder),,Men nu till problemet. Jag har använt limpistol och det funkar jätte bra så länge inte motorn är varm. För när den blir det så lossnar nätet..
Vad för lim ska jag använda???
// Jerka
Smärta är skönt, tills det gör ont.!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...
Tack för alla tips..Tror jag ska testa terostat från mekonomen..eftersom den är svart och då syns det inte lika mycket eftersom jag ska ha svart nät och svart ram..
Det är så här det ser ut!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...
Tack för länkarna. Jag har mailat han på den övre länken för ca 2 månader sen men då var dom slut!!Ska ha kommit in nu tror jag så måste passa på att beställa!!
Köpte terostat på mekonomen idag..Har limmat dit nytt nät nu och hoppas att det kommer att hålla! Men det var inte så lätt att få ut ur tuben väldigt tjockt och segt.Men bra blev det...
Hahaha, special-lim för grillnät? Det är säkert bara nått i stil med sikaflex, tror knappast man utvecklat ett lim som är specialgjort för nät. Realcar...