Det senaste förvärvet är ca en vecka sen, men denna bytte jag till mig uppe i Edsbyn. PRIS: 0:- Har monterat motorn, trimavgaset och nya stötdämpare och ska provstarta så fort migränen ger sig.
Nu ska de bara borras, gängas och ev. skickas iväg på eloxering för att sedan kanske lasergraveras med mitt nick i nåt häftigt typsnitt, tips på nåt ballt?
Köpte lite nytt mög till datorn eftersom gamla prollen gett upp efter att ha blivit liiiite för överklockad
Passade även på att inhandla en liten HD till stereon i bilen så man kan ha alla sina musikvideor med sig alltid
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Köpte lite nytt mög till datorn eftersom gamla prollen gett upp efter att ha blivit liiiite för överklockad
Passade även på att inhandla en liten HD till stereon i bilen så man kan ha alla sina musikvideor med sig alltid
Haha, du ska också köpa en lika hdd till bilen som jag juh, coolt
Jag avbeställde dock min från db.com idag, försenad hela tiden och nytt datum, nu ska jag plocka upp en på webhallen imorgon i sthml istället så jag får den på en gång.
Härligt med datorprylar, ja det vore ju najs om du fick igång burken, var ett nice m3u lista, vill ha massor
Haha, du ska också köpa en lika hdd till bilen som jag juh, coolt
Jag avbeställde dock min från db.com idag, försenad hela tiden och nytt datum, nu ska jag plocka upp en på webhallen imorgon i sthml istället så jag får den på en gång.
Härligt med datorprylar, ja det vore ju najs om du fick igång burken, var ett nice m3u lista, vill ha massor
Haha ja och den listan var inte ens "dagsaktuell", jag har massor av fler videor
Och ja jag tog en sån för det verkade vettigast, funderade på den andra 250-giggaren från WD (inte essential) men jag tog Elite pga den där grejen där man ser hur mycket plats det är kvar
Ville dock haft den röda men Dumbutiken.com hade inte den utan bara silver
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Mumma (Notera att det är till en 8E på bilden och inte en B5 men såklart jag köpte till B5)
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!