Abfug kittet är inte alls min smak. Men jag håller med om att det är kul att ha något annorlunda. vi får väl se hur det ser ut när det blir klart kanske ser bra ut ändå
Det ser ju helt underbart ut, Trevliga kjolar m.m med Kommer bli kanon, Lycka till!
mvh
tack så mycket
Helt otroligt grymt kommer det bli!
Lycka till det ska bli riktigt roligt att se slutresultatet
jaa det hoppas jag med haha ska börja bygga imrn så imrn kväll kommer det komma en update
Grymt !! hoppas du börjar meka snart så man får se lite fler bilder ! bodykittet är sjuukt ! riktigt ovanligt och nice kanske har missat detta men.. ska du ha någon vinge på ? och ska du ha samma lack på bilen nu som förr eller blir dete n ny lack ?
Mvh Andreas
takcar ja då jag ska börja meka imrn vingen som ska på sitter fast i bagageluckan och den följer hela breddningn från fram skärmarna till dörrarna till bakskärmarna så det blir som en båge som går runt hela bilen
Och lacken är inte helt klar en, men funderar på Glaciär blå Candy
31 / 12: Sista updateringen år 2008 Igår hade jag och Go_sidaways en road trip från helsingborg till Karlstad för att hämta mitt Abflug kit. resan gick jätte bra iallfall för mig som inte körde haha ! Men Oskar fick fortkörnings böter i falkenberg !! Riktigt otur. sen kollade vi helt fel på kartan så efter några timmar så tänkte vi, ska det inte komma en skylt mot karlstad snart, så vi stannar i en liten by i skogen och frågar vart vi är, så visar det sig att vi va 1 mil från Norge haha! Men men vi kom fram och ABflug s900 Widebody kitet är äntligen hemma Nu ska det bara mekkas på
KIttet innehålle:
Front. Framskärmar som breddar ca 5 cm. Dörrar som breddar ca 10cm. Bakskärmar som breddar ca 12-14cm. Bakspoiler. Bak lucka.
Ser bra ut, men att du får dem 2veckor efter andra delen av kitet?? Hur kommer det sig? Tillverkar dem allt olika? Hur är passformen? Har för mig att passformen e usel på Ab-Flug orginalkit
Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Ser bra ut, men att du får dem 2veckor efter andra delen av kitet?? Hur kommer det sig? Tillverkar dem allt olika? Hur är passformen? Har för mig att passformen e usel på Ab-Flug orginalkit
Tackar jo problemet va att Bakskärmarna inte kom med i detta lass tyvärr, riktigt iriterande men men, det kommer Passformen är helt okey endå faktiskt, det e en hel del pill så klar för att få alla linjer att gå samman och att dörrarna ska kunna öppnas ordentligt m.m. för dörrarna blir ca 10 cm bredare. så det är lite pill faktiskt, men det går
ah du kör abflug ide'n som deras demobil? right ERSON DU E GALEN!!!
Hjälp mig hitta jobb i Dk nu med hörru :)hhaha
HAHA jajja inga problem finns mkt jobb i Dk
hahah låter bra det ska bli najs se denna supran sen i sommar sveriges unikaste supra snacka om du får dem andra suprorna i HBG o framstå som luft ^^^haha
2 / 1: Idag skulle jag igentligen flytta bilen till min lackerares garage men tyvärr så kunde vi inte göra det idag för garaget va fullt, men jag började lite smått montera bakkjolen och se hur det ser ut Kan bara säga att bakkjolen breddar minst en 10 cm och jagf tror bakskärmarna kommer bredda 3-4cm till
Lagom bred
baken monterad och vingen bara dit lagd för att få se hur det tar sig!
Idag monterades Bakspoilern och vingen började jag passa och slipa på, Bakspoilern va det inte så mkt problem med faktiskt som tur är, så imrn ska panelerna på dörrarna monteras samt att jag ska börja med fronten och framskärmarna !
3 / 1: Idag så har jag äntligen kört bilen till den nya verkstaden för lite mer plats Så idag så har jag plockat bort alla emblem på bagageluckan, samt tagit bort antennen i bakskärmen samt tagit bort bromsljuset i bagageluckan och tagit bort vindrute torkaren bak=)
Så har jag börjat slipa och passa in dörrarna samt fronten. kan bara säga att det kommer lätt bli sveriges bredaste supra Mått kommer upp imrn hur bred den kommer bli ca men jag tror den kommer hamna på ca 220cm bred och en del mer ;P
bagageluckan rensad !
rensat
lagom bred bak
Dörren har jag börjat passa, lagom bred ;P ca 12cm