3662
Sök

koppling av två steg??

18 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
tja! jag har tvåsteg som jag ska koppla samman. ett är ett biltema steg pro 500 de andr är silversonic 1600. behöver man en strömkabel till båda stegen fast dom är sammankopplade? mvh// Jonas

16 197 Inlägg
21 maj 2008
sammankopplade??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

18 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
ja kopplaty ihop dem, så basarna på ett steg och framsystemet på det andra. jg får bara ena att funka, den som strömmen sitter i, därför undrar jag om man måste ha strömkabel till de andra åxo?

16 197 Inlägg
21 maj 2008
klart atta båda måste ha ström,jord,remote samt lågnivå.. hur skulle de annars funka??

oxiefysinogismantforskare
138 Inlägg
21 maj 2008
volvosnubben skrev:
ja kopplaty ihop dem, så basarna på ett steg och framsystemet på det andra. jg får bara ena att funka, den som strömmen sitter i, därför undrar jag om man måste ha strömkabel till de andra åxo?

Ja du måste ha ström till båda

1 142 Inlägg
21 maj 2008
hur ska du annars kunna få ström in till det andra steget..... du lär väll få skaffa kondensator me om du ska ha dubbla steg

16 197 Inlägg
21 maj 2008
snoddas skrev:
hur ska du annars kunna få ström in till det andra steget..... du lär väll få skaffa kondensator me om du ska ha dubbla steg

man behöver ingen konding bara för du har dubbla steg..  kondingen gör INTE så att du får mer ström utan håller spänningen mer konstat å ser till att du får ström "snabbare"..

Sök