3537
Sök

Bilder - blivande motivlackerare??

gudinna
25 Inlägg
26 juni 2006
Holme skrev:
Skaffa airbruschutrustning från Biltema om du är seriös med dina planer, gå till ett bygge och tigg gamla träskivor/gipsskivor och sätt dig och träna.
Träna på att rita också, och inte bara motivlacksrelaterade saker som eld och tribaler osv utan fåglar blommor och det där med.
Man måste kunna det tråkiga också för att vara bra.

Mina åsikter smile

det var riktigt bra åsikter smile

SÖKES: miljonär villig att sponsra med en "riktig" bil.. eller en miljon eller två.. ;)

291 Inlägg
27 juni 2006
JimBoOo skrev:
MilleN skrev:
whiper skrev:
o annars så lägger ja allt p hylla ett år o flyttar till australien o skiter i allt här hemma ett tag ;D

ska du inte vara hemma och köra din nya bil?

Håller med MilleN på den..

håller med... Sorry, jag måste bara blanda mig i.. hee

733 Inlägg
27 juni 2006
Trådstartare
Aatos skrev:
JimBoOo skrev:
MilleN skrev:

ska du inte vara hemma och köra din nya bil?

ja tänker inte ta de igen.. ingen tror mig ju! mkt möjligt bilen e nånstans i sverige men ja vet inte var. eftersom ja skulle få reda på de av hom som köpte bilen till när den kommit. men nu är ju hon död. så ja kan inte få reda på de.
ni får tro va fan ni vill, men så e de..
snälla ta inte upp de igen?? ja saknar den tjejen som faan, o ja vill inte tänka på att hon e död i onödan..

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

733 Inlägg
27 juni 2006
Trådstartare
Holme skrev:
Skaffa airbruschutrustning från Biltema om du är seriös med dina planer, gå till ett bygge och tigg gamla träskivor/gipsskivor och sätt dig och träna.
Träna på att rita också, och inte bara motivlacksrelaterade saker som eld och tribaler osv utan fåglar blommor och det där med.
Man måste kunna det tråkiga också för att vara bra.

Mina åsikter smile

tycker om dina åsikter tongue ja sitter o målar annat me nu.. fast just nu har de mest me döden att göra.. men jaja.. 
behöver inte tigga til mig nått tongue har en hel gammal ambulas att leka på tongue när ja täckt hela den ska ja nog lägga upp den här tongue

This Bitch Bites

Miklen
27 juni 2006
whiper skrev:
fast lite svårt att göra de JUST NU va ;D hihi

de roliga me den mc va at, när ja fickk den tanken såg den förjävlig ut tongue klarlackssläpp o lite annat, o se va den ju så fin när han fick tbx den wink så hade han den bara i en vecka sen bytte han den mot en jeep chereok*lr hur faan dom stavar de..* o han som fick mc'n, han va pedant tongue resten av mc'n såg skit ut förutom tanken tongue

Men hallåå.. d e ju TANKEN som räknas säger dom ju wink

D e väl bara å öva på.. smile allting har sin tid..

733 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
Miklen skrev:
whiper skrev:
fast lite svårt att göra de JUST NU va ;D hihi

de roliga me den mc va at, när ja fickk den tanken såg den förjävlig ut tongue klarlackssläpp o lite annat, o se va den ju så fin när han fick tbx den wink så hade han den bara i en vecka sen bytte han den mot en jeep chereok*lr hur faan dom stavar de..* o han som fick mc'n, han va pedant tongue resten av mc'n såg skit ut förutom tanken tongue

Men hallåå.. d e ju TANKEN som räknas säger dom ju wink

D e väl bara å öva på.. smile allting har sin tid..

haha! ooh.. va seg ja e ;D nu fattade ja de roliga.. *inge mer röka ida tongue ahah * de va kul o öva sej på big_smile

This Bitch Bites

31 Inlägg
3 juli 2006
Fina bilder faktiskt, extremt fina!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 juli 2006
den mc tanken blev ju jävligt bra.. och dom som klankar ner på dej är väl bara avundsjuka.. eller kan vi få se dom lägga upp några av sina bilder??

9 108 Inlägg
4 juli 2006
whiper skrev:
ja tänker inte ta de igen.. ingen tror mig ju! mkt möjligt bilen e nånstans i sverige men ja vet inte var. eftersom ja skulle få reda på de av hom som köpte bilen till när den kommit. men nu är ju hon död. så ja kan inte få reda på de.
snälla ta inte upp de igen?? ja saknar den tjejen som faan, o ja vill inte tänka på att hon e död i onödan..

Nu hade inte jag hört detta och beklagar i så fall sorgen, hur som helst brukar folk få sina bilar vem som än dör.

18 Inlägg
5 juli 2006
vill inte inte ha min bil lackad av den killen !

Micke "Mus" Burman
44 Inlägg
6 juli 2006

"Hellre avåkt än frånåkt." | Camaro Z28 -99a / Cheva Avalanche K1500 / Yamaha Bulldog -04a

733 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
Redline skrev:
vill inte inte ha min bil lackad av den killen !

tjej.. bara en liten rättelse.. så du vet de..

This Bitch Bites

733 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
magnet skrev:
Fina bilder faktiskt, extremt fina!

om du nu menar de så tackar ja så mkt!

This Bitch Bites

"Ijenkligen"
788 Inlägg
11 juli 2006
whiper skrev:
Aatos skrev:
JimBoOo skrev:

nä men jäävlar! haha fan va du ljuger..
har man så kasst liv så man måste sitta o ljuga för att få kompisar så får man nog gå o snacka med nån..

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

733 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
opeltiffi skrev:
whiper skrev:
Aatos skrev:

nä men jäävlar! haha fan va du ljuger..
har man så kasst liv så man måste sitta o ljuga för att få kompisar så får man nog gå o snacka med nån..

men fatta! ja ljuger inte! tycker bara du e så jävla dum just nu... lägg ner o tjata om den jävla bilen om du inte tror mig då! tror du mig inte så bry dej inte! men hon e död, hon o en annan från gänget dog i en bilolycka i Miami.

This Bitch Bites

9 108 Inlägg
12 juli 2006
whiper skrev:
men fatta! ja ljuger inte! tycker bara du e så jävla dum just nu... lägg ner o tjata om den jävla bilen om du inte tror mig då! tror du mig inte så bry dej inte! men hon e död, hon o en annan från gänget dog i en bilolycka i Miami.

Det var väl din pojkvän som köpt bilen åt dig? Inse att det låter jävligt otroligt när en 17-åring -får- en bil för 13 mille eller vad det nu är och sen dör en tjej och då helt plötsligt går det inte att få bilen. Erkänn istället att du inte hade med bilen att göra.

Som jag skrev ovan brukar den rättmätige ägaren få bilen vem som än dör.

edit: eller säg åtminstone att pojkvännen gjort slut eller något, det är en förklaring jag skulle tro på.
Senast redigerat av MilleN (12 juli 2006)

1 105 Inlägg
12 juli 2006
whiper skrev:
http://Riskakan.bilddagboken.se/index.php?main=L3AvZGF5dmlldy5odG1sP3Q9MTE1MDkyNzIwMSZpZD02ODc2MTU0

ett styck mc tank...

Såg "din" bil på den där sidan! Varför inte lägga ut den bilden på garaget?
Tanken vart förresten riktigt nice!

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

733 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
740glidarN skrev:
Det var ingen dålig bil du hadde.. ehum... om man får fråga..

Modell?
Årsmodell?
Motor?
Effekt?

Skulle vara kul å veta.. för du har ju inte lagt upp den på garaget så man kan läsa om den..

Föressten, hur kan en 17-åring ha en sådan bil?

E inte sarkastisk, bara undrar.. joo, lite sarkastisk är jag nog tongue men svara gärna big_smile

McLaren F1
1994
BMW V12
en hel del men vet inte exakt

la upp den på garaget men den låstes eftersom ja inte är den trolige ägaren. en 17åring kan ha en sån bil om hon fått den. *de finns en 19åring i gbgtrakten som fått en McLaren oxå. de e vad ja har hört, dvs rykten så ja vet inte om de stämmer*

This Bitch Bites

733 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
Johan_e2 skrev:
whiper skrev:
http://Riskakan.bilddagboken.se/index.php?main=L3AvZGF5dmlldy5odG1sP3Q9MTE1MDkyNzIwMSZpZD02ODc2MTU0

ett styck mc tank...

Såg "din" bil på den där sidan! Varför inte lägga ut den bilden på garaget?
Tanken vart förresten riktigt nice!

för att ja inte e den troliga ägaren, så fort bilen e hemma hos mig med bilder från gbg kommer dne upp.
tackar tackar

This Bitch Bites

733 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
MilleN skrev:
whiper skrev:

Det var väl din pojkvän som köpt bilen åt dig? Inse att det låter jävligt otroligt när en 17-åring -får- en bil för 13 mille eller vad det nu är och sen dör en tjej och då helt plötsligt går det inte att få bilen. Erkänn istället att du inte hade med bilen att göra.

Som jag skrev ovan brukar den rättmätige ägaren få bilen vem som än dör.

edit: eller säg åtminstone att pojkvännen gjort slut eller något, det är en förklaring jag skulle tro på.

men ja eju tsm me han fortfarande =/
min bil skulle skickas till sverige tsm me en viper till en annan tjej.

This Bitch Bites

Sök