nu fråga han inte efter dryga svar utan svar som kan hjälpa honom å hans vilja, om alla hade fått va med å bestämma på alla bilar så ser dom lika dana ut åter till topic!
nu fråga han inte efter dryga svar utan svar som kan hjälpa honom å hans vilja, om alla hade fått va med å bestämma på alla bilar så ser dom lika dana ut åter till topic!
När folk funderar på sådana här smaklösa påhitt så tycker jag det är okey att folk kommer o kommenterar, tänk om han monterar en på sin peugeot....folk kommer ju skratta sig fördärvade
När folk funderar på sådana här smaklösa påhitt så tycker jag det är okey att folk kommer o kommenterar, tänk om han monterar en på sin peugeot....folk kommer ju skratta sig fördärvade
Var så jag tänkte med, skrev inte för att vara dryg. Utan för att alla som kan lite om bilar kommer tycka han e skitlöjlig om han använder detta på bilen.
Så jag undrade bara varför han vill ha detta på sin bil?
Som sagt:
Gulmun skrev:
Vet inte hur den låter på en Peugeot, men på en Volvo 140 lät det som det var ventilras på gång...
Hur tror du det kommer låta? Kommer inte låta som han har turbo på bilen iaf.
Vet inte hur den låter på en Peugeot, men på en Volvo 140 lät det som det var ventilras på gång...
näe den visslar väll hela tiden? antar att han menar är en sån där typ dosa som man sätter nånstans och när han växlar eller släpper gasen så vislar den till! var ju en tråd uppe förut om den!
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
jag har aldrig ens sagt att jag ska ha det på peugeoten? jag frågade vad det var och hur dom fungerar och sen fråga jag bara vart dom fanns. ska ni lägga sånna skit kommentarer så behöver ni inte skriva.
Hehe.. såna där visslar hela tiden, spec vid accerationen, som visserligen turbon gör men visslan låter gay hela tiden, råder ingen att andvända det, fattigmansstyling. Turbokonventera eller byt till en turbomotor :p