volvon alla gånger saab har så kasst andra handsvärde så en likvärdig volvo går nästan på de dubbla av saabens pris och jag har alltid hatat saab så säger volvo=D
för de finns ju 2 saker i livet man aldrig blir av med saab och aids
ingen av dom köp en 740/240 så får du mest för pengarna plus massa brudar.kör sj 740 baby blue och det är inga problem o få tjejerna att vissa pa..arna
Plåtluder e inga som helst problem å få me sig, oavsett bil... "fjortisar e som rosa kanintofflor, sköna å sätta på men inget man går på stan me"...
liksom om man nu lägger upp en sån här tråd så vet alla att han inte kommer komma någon vart för alla saab ägare säger SAAB och alla volvo ägare säger Volvo
liksom tänk själv det är du som ska köra bilen inte vi!!
asså du kan juh kolla runt lite för att få lite info om bilarna, göra en tråd som tillexempel "Behöver lite info om SAAB 9-3 och Volvo 850R" men just sån här trådar där det är SAAB vs Volvo så kommer du inte komma någon vart med !!
för de finns ju 2 saker i livet man aldrig blir av med saab och aids
Tro fan att du inte blir av med din..
Ja säger saab för komfort, utseende å fullt godkänd prestanda..
Men volvon e fin den med, motorljudet e svårslaget
Håller med.. Saaben för komfort och utseende, men volvon är det inget fel på heller.. Turbo 5an har ju underbart ljud men slänger man på helsystem på saaben så får man även där underbart ljud..
"If you're in control, you're not going fast enough"
Håller med många föregående talare.. En sån här tråd är dömd att bli låst till slut, det blir alltid pajkastning mellan volvo- och saabägare..
Men det var en åsikt du ville ha och därför delar jag med mig. Jag har inte haft min 9-3 speciellt länge, när jag skulle välja bil provkörde jag div. volvo,saab,opel,bmw (you get the point). Det hela resulterade i en 9-3 för att den helt enkelt är svårslagen vad gäller komfort för pengarna om man är ute efter en lite nyare Ett stort + är att du inte behöver lägga ner miljonsummor för att få saaben att skotta på ordentligt. STCS forumet är svårslaget vad gäller vänskap och svar inom det mesta.
Av dessa två hade jag valt SAABen, nyare konstruktion, snyggare i min mening och så vidare. Men så bor man ju i Volvo-staden #1.. Hade du däremot pratat nya SAABar/Volvos så hade jag nog gått på Volvo istället för andrahandsvärdet är mkt bättre..