Dags för en liten update. Första dagen på julledigheten igår så jag tog en liten sovmorgon, hade lite planer för vad jag skulle göra i bilen under dagen. Tänkte damsuga och torka rent invändigt, börja fixa med monteringen av diskanterna (ska lyssna ut vinklarna lite bättre så jag vet ungefär hur dom ska monteras) & testa lite mer med middarna och komma på nån vettig lösning för dom.
Men lagom tills man hade ätit frukost, gått igenom några internetforum och läst lite nyheter så såg man den tråkigaste rubriken av alla, då försvann all lust med att göra nånting alls, ush... Väldigt deprimerande att det skulle sluta så men det var väl samtidigt lite väntat. Hoppas och tror dock fortfarande att det ska lösa sig på något vis, man är väl optimist helt enkelt (hoppet är ju det sista som överger en människa).
Bestämde mig dock framåt kvällen för att ta och göra nåt konstruktivt istället för att sitta och läsa på massa nyhetssajter & forum, så jag började riva dörrarna för att testa lite olika saker med middarna. Har kommit fram till att lådor blir svårt att få till, nog för att det finns utrymme men med 15L testlådor finns ingen bas att tala om. Mycket mer tryck när dom sitter i dörrarna, men då låter det istället illa pga att dörrarna är otäta och inte direkt stumma. Suck.
Vet inte vad jag ska ta mig till med dom, sitter 2 paket M1 dämpmatta i vardera dörr (inklusive det som sitter på dörrsidorna) men ändå så skramlar det och lever fan. Trodde att lådor skulle vara en bra lösning men nejdå, kanske ger det en chans ändå men det känns svårt att få till mer än 15L. Om jag ska få dörrarna stumma & tysta så vet jag inte vart jag ska börja, vore trevligt att få lite hjälp från nån som har lite erfarenhet.
Så ser dörrarna ut nu, plockade bort ett av täcklocken pga att dörrarna annars blev för täta vilket resulterade i att fönsterlisten vibrerade.MVH// Christoffer
(Blev vist lite mycket text, som vanligt, men skönt att skriva av sig lite, creds till dig som orkar läsa allt)