Tack så mkt igen
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Jahopp nu är iaf hjulinställningen klar och ja det var ganska mkt som var fel men nu är det bara gröna siffror på pappret
![cool](img/smilies/cool.png)
Subban ligger som ett strykjärn efter vägen och är sinnessjukt kul att köra.
Tyvärr så är klonkande ljudet kvar i bakvagnen men jag tror jag hittat felkällan.
Det är förmodligen droplinksen som för väsen av sig, det var tydligen inte helt ovanligt heller då dessa är av plast och ser riktigt veka ut.
Skall beställa nya whiteline droplinks runtom i morrn av lite värre kaliber.
Men bussningsbytet innan var ändå inte helt förgäves, bilen har nu slutat "hoppa" iväg vid lite hårdare starter osv så det var riktigt bra.
Förmodligen boven i dramatSedan har jag haft en mer seriös koll på lacken och den är väll inte i bäste skick om man säger så...
Klarlacksläpp repor samt diverse småsaker så jag har bestämt mig för att omlacken kommer nog inom ganska snar framtid.
Provade mig fram lite i PS och fastnade mest för vitt, det gör sig bra med det svarta och det är en ganska ovanlig färg för imprezor, vad jag vet är det bara type r modellen som har det som standard.
Det kommmer ju även dit kolfiberhuv och grill så jag funderar på svart tak och senare kolfiberbaklucka med.
Om någon kan Ps'a dit en kolfiberhuv och grill vore jag väldigt tacksam
![wink](img/smilies/wink.png)
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/7454/410754_ncojrz.jpg]()