Han här på garaget ville ha 82 lökar för sin 86a.. Lite blodigt för mig men bilen var (så vitt jag kunde se) i mkt gott skick!
Vad finns det annars för (hyffsat billiga) bakhjulsdrivna japsar (inte nödvändigtvis) som det finns lite fler av i Sverige? Avsevärt lätta o trimvänliga, som ni förstår så gillar jag den lite äldre looken
AE86 Trueno in my heart for all time to come <3 När man landar på den där lottovinsten så säljer jag saaben fortare än ögat och köper en Trueno *dreglar visst lite*
Men som föregående; 200sx s13 är ju hyffsat billiga, men hört att mkt måste göras åt de motorerna ifall man ska trimma osv.
bmw E30, försök hitta nått hyffsat seriöst turbo bygge som lagom lek bil. då behöver man inte grina om man skulle köra in i nånting häller. (: sjukt lätt sladdade hur lätt som hälst i baken
Återupplivar tråden. Har fattat tycke för Opel Omega 3000, men inte lyckats hitta just hur mkt den väger. Sen rent allmänt om modellen vore kul att få ta del utav.
Återupplivar tråden. Har fattat tycke för Opel Omega 3000, men inte lyckats hitta just hur mkt den väger. Sen rent allmänt om modellen vore kul att få ta del utav.
MVH Jonas
Snacka med Millen här på gorg. Han har en 3000 & en vanlig tror jag!
Allmänt om modellen: Bottenstark 3 liters sexa med lamelldiffad bakaxel vilket gör att busfaktorn är hög. Med mig bakom ratten ligger snittförbrukningen på 1.3 liter milen ungefär. Se upp för rost i hundben, trösklar, skärmkanter samt invändigt i hjulhusen in mot kofferten.
FraesandeFaran skrev: