Hejsan! Kan ju inleda med frasen: "Long time lurker, first time poster."
Under långsamma arbetsdagar sitter jag mest och tittar på bilar Och nu är det så att jag har alltid gillat Toyota's AE86a, men jag fick också syn på Lexus Soarer (andra generationen) men hittar ingenstans att kunna köpa en sån. Finns det några sådana i Sverige månne?
Funderade på ett lite svenskare alternativ annars, en bakhjulsdriven Cossie, men då jag känner väldigt få som är intresserade av bilar så frågar jag er istället lite (uppenbara?) frågor om varför man inte ser fler av dom i driftsammanhang, vikt och lite allmänt runt just Cossien.
Kan inte säga att jag är någon sierra expert men det är ju inte små och lätta bilar, sen att det är en ford gör det inte bättre De andra bilarna är svåra att få tag på i sverige, får väl importera.
Ja den har jag ju sett tidigare Får höra med han hur mycket han skulle vilja ha för den.
Men! Skulle vara kul om jag kunde få lite fler inlägg, finns kanske inte så mycket mer att diskutera såvida ingen har en antingen Soarer eller en 86a till salu
Kan inte säga att jag är någon sierra expert men det är ju inte små och lätta bilar, sen att det är en ford gör det inte bättre De andra bilarna är svåra att få tag på i sverige, får väl importera.
vad är det som säger att han menar ford bara för att han skriver cossie? han kanske menar mercedes cosworth med
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
terazzi: Har bara kikat lite snabbt på deras sida förrut men om du rekommenderar dom så ska jag ta och kolla med dom hur mycket det blir i slutändan
Gör så du Kolla även med PBZ,men skulle ändå rekommendera J-Spec då dem ja känner som köpt där inte haft några som helst klagomål och det måste ju säga en del. Samt dem har humana priser med för sina bilar med vilket underlättar samt ofta rätt bra utrustade med roliga delar Annars kan du kolla med Superior Imports med..
_Glenne_: Hehe, hade totalt missat MB Cosworthen Dock inte vad jag sökte
terazzi: Som man säger, nöjda kunder är bäst reklam Nöjer mig med att ha kontakt med en impörtör åt gången så vi får allt se vad J-Spec & djzimon säger.
Är det någon som har sett en Lexus/Toyota Soarer MZ21 till salu? Vart som helst, bara så man vet vart man ska leta
en fråga vad är snitt priset på en ae86. och är det svårare att få tagg på sedan versionen är grymmt sugen på en sådan. och någon som har en idé var man kan hitta någon? tack på förhand
kolla finland o danmark efter ae86'er tror dom går under namnet gt där, inte säker på om dom såldes o finland, men hela finland e fullt me corolla gt rallybilar så..