2619
Sök

Fotbolls-EM tråden

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
11 juni 2008
#41
säger d på en gång så är d sagt sen, fotboll suger , sverige suger i fotboll å zlatanfjanten e kass...

ut i garagen iställe å få nå vettigt gjort

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

824 Inlägg
11 juni 2008
#42
Machin skrev:
säger d på en gång så är d sagt sen, fotboll suger , sverige suger i fotboll å zlatanfjanten e kass...

ut i garagen iställe å få nå vettigt gjort
Låt bli att skriva i denna tråden då om du hatar fotboll så mkt!


En gång Volvo, alltid Volvo
165 Inlägg
11 juni 2008
#43
Än så länge så är jag mest imponerad av Tyskland, Holland och Portugal.

fotointresserad
2 307 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
#44
Satt långt inne för turkiet i deras match nu ikväll. Galet vad blött det såg ut! Skönt med seger för dom och Portugal ikväll, perfekt för min kupong d wink


Fotograf
966 Inlägg
11 juni 2008
#45
Yesss seger för Turkiet!big_smile Skönt med seger efter allt som hände 2005 hemma i Istanbul mötet med Schweiz.. Ganska segt för Schweiz och åka ut när dom är värdnationen.. hehe men så äre..wink

Mina spel:

Kupong 1.
Holland - Frankrike (1a, odds 2,70)
Kroatien - Tyskland (2a, odds 1,75)
Schweiz - Turkiet (2a, odds 3,45)
Tjeckien - Portugal (2a, odds 1,75)

ODDS: 28,53  INSATS: 100kr VÄRDE: 2852,72kr


Kupong 2.
Sverige - Spanien (2a, odds 1,65)
Italien - Rumänien (2a!, odds 5,50)
Schweiz - Turkiet (2a, odds 3,45)
Holland - Frankrie (1a, odds 2,70)
Kroatien - Tyskland (2a, odds 1,75)
Tjeckien - Portugal (2a, odds 1,75)

ODDS: 258,88 INSATS: 50kr VÄRDE: 12 944,21kr

Tror på Rumänien..wink Holland kommer kamma hem hela skiten! Det är vad jag tror..smile
Senast redigerat av MickeTuncer (12 juni 2008)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
11 juni 2008
#46
North skrev:
Machin skrev:
säger d på en gång så är d sagt sen, fotboll suger , sverige suger i fotboll å zlatanfjanten e kass...

ut i garagen iställe å få nå vettigt gjort
Låt bli att skriva i denna tråden då om du hatar fotboll så mkt!
trodde alla åsikter om em var välkomna men okej

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Hmm.
12 juni 2008
#47
Kiwiii93 skrev:
Casy skrev:
verkar som portugal vinner, 3 min kvar nu.. 1-0
vaddå vinner det är ju 28 minuter kvar och det står 1-1:S:S
Och dom spelade inte ens match 13:20;S;S
Jag tror han tittade på någon repris.. den mot turkiet kanske =P... på eurosport eller så big_smile

____________________________-

Machin skrev:
North skrev:
Machin skrev:
säger d på en gång så är d sagt sen, fotboll suger , sverige suger i fotboll å zlatanfjanten e kass...

ut i garagen iställe å få nå vettigt gjort
Låt bli att skriva i denna tråden då om du hatar fotboll så mkt!
trodde alla åsikter om em var välkomna men okej
ABSOLUT! du får ha en sådan åsikt om EM.... men itne i den här tråden wink
Senast redigerat av Hmm. (12 juni 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
12 juni 2008
#48
Machin skrev:
North skrev:
Machin skrev:
säger d på en gång så är d sagt sen, fotboll suger , sverige suger i fotboll å zlatanfjanten e kass...

ut i garagen iställe å få nå vettigt gjort
Låt bli att skriva i denna tråden då om du hatar fotboll så mkt!
trodde alla åsikter om em var välkomna men okej
Det är inga åsikter, det är påståenden.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

fotointresserad
2 307 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
#49
MickeTuncer skrev:
Kupong 2.

ODDS: 258,88 INSATS: 50kr VÄRDE: 12 944,21kr
Kan tänka mig hur glad man skulle bli om man fick in en sån kupong med tanke på den möjliga vinsten =P Lycka till wink


Fotograf
966 Inlägg
12 juni 2008
#50
Norde skrev:
MickeTuncer skrev:
Kupong 2.

ODDS: 258,88 INSATS: 50kr VÄRDE: 12 944,21kr
Kan tänka mig hur glad man skulle bli om man fick in en sån kupong med tanke på den möjliga vinsten =P Lycka till wink
smilesmile

Snart är det avspark för Kroatien - Tyskland!big_smile Ska följas.. på jobbet..smile hehe..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

1 772 Inlägg
12 juni 2008
#51
Hoppas Sverige åker ut, så dom kan lägga ner skiten.

Sportintresserad? Nej... smile
Senast redigerat av Nordstrom_J (12 juni 2008)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

123 Inlägg
12 juni 2008
#52
Porutgal tror jag kommer långt, var imponerad när de spelade mot Turkiet.
Sverige kommer nog inte långt, kommer nog vidare i gruppen sen torskar vi

Fotograf
966 Inlägg
12 juni 2008
#53
schtunken skrev:
Porutgal tror jag kommer långt, var imponerad när de spelade mot Turkiet.
Sverige kommer nog inte långt, kommer nog vidare i gruppen sen torskar vi
Imponerande mot Turkiet? Näe va? Tyckte dom inte spelade så bra.. D va Turkarna som inte kunde spela.. Portugal kan mycket mycket bättre om du vill.. Holland.. Oj oj oj vilken match mot Italien.. smile Mera sånna matcher vill vi se!

Nej gott folk.. Nu blire Kroatien - Tyskland.. Tippade 2a så hoppas dom vinner nu..smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

850turbo
12 juni 2008
#54
Kroatien Kroatien Kroatien Kroatien Kroatien Kroatien!!!!!!!!!!!!!!!

Fotograf
966 Inlägg
12 juni 2008
#55
Rätt åt Tyskarna! Glad att Kroatien kommer att vinna men mindre glad att mina kuponger ryker..=P men den bjuder jag på..wink

Hoppas Kroatien kommer ut ifrån gruppen som 1a.. Blir lite lättare i kvarten för Turkiet då..wink

Tyskarna kan inte spela.. inte den här matchen iallafall.. fy fan vilken värdelös försvar tyskarna har! Och 2-0 målet?! va fan håller målvakten på med!?!?
Senast redigerat av MickeTuncer (12 juni 2008)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Avstängd
174 Inlägg
12 juni 2008
#56
Sushikocken skrev:
Lyssnar på radion nu och det är faktiskt rätt kul med fotboll då.... Om man byter ut "bollen" mot "***(en)" så kan det bli rätt intressant t.ex. "spelaren håller i kuken och löper mellan mittbackarna"... "spelaren drar "kuken" mellan  benen på målvakten och sätter den i krysset"... " Han drar en långkuk över till andra sidan" " spelaren tappar kuken".. senare "motståndaren snubblar över kuken" och som avslutning "spelaren skjuter och träffar stolpen." Men annars så är fotboll rätt skittråkigt. big_smile
Hur gammal är du?tongue

Fotograf
966 Inlägg
12 juni 2008
#57
Grattis Till Kroatien för vinsten och en säkrad plats! Väl förtjänat!
Senast redigerat av MickeTuncer (12 juni 2008)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

fotointresserad
2 307 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
#58
Orka riva ner en motståndare i straffområdet när man är på övertid och nån minut från seger.. Bra gjort Polen! såg mina pengar flaxa iväg samtidigt som domarn blåste

Sen iövrigt gällande Sverige så tycker jag att det är pinsamt att se hur kvällstidningarna förstorar upp saker, skrattretande! Ta till exempel gårdagens händelse då Rosenberg och Källström höjde rösten åt varandra efter en ful tackling. Tidningar skriver det som att som rök ihop osv osv och att Shaaban fick gå emellan och publicerar en bild där dom två ligger på rygg i gräset efter att ha ramlat ihop efter en tackling medans shaaban står bakom och plockar upp bollen från gräset så att det ser ut som att han har händerna mellan dom. "Här bryter Shaaban bråket mellan stjärnorna" Irriterande att läsa sånt, det är som att dom vill skapa osömja i själva laget nästan bara för att få sälja...


438 Inlägg
12 juni 2008
#59
MickeTuncer skrev:
Grattis Till Kroatien för vinsten och en säkrad plats! Väl förtjänat!
Spelar Kroatien som idag så kan dom gå långt. Kommer fortfarande ihåg -98 när dom utklassade Tyskland med 3-0. Lyssnade på matchen i bilen tysk radion, befann mig på autobahn runt munchen när den började. Har för övrigt aldrig sett autobahn så tomt på bilar som den kvällen, hade alla filer för mig själv den gången smile


promo
13 juni 2008
#60
Portugal, Kroatien, Holland blir jävligt farliga. Men tror ändå att Tyskland kan hämta sig efter dagens förlust, är ju en riktigt lagmaskin som manglar det mesta. Hoppas givetvis mest på Sverige men tror det kan bli tufft när slutspelet drar igång gäller o ha lite flyt med kommande motståndare då.


Sök