3156
Sök

tona bakruta på BMW325 coupé?

8 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
tja

bästa tipset på hur jag ska tona bakrutan på min 325 coupé? så jävla trångt att komma åt och rutfan är limmad så den går inte att plocka den...

tacksaam för alla tips när det gäller toning:)

Hade bäst...

Man kan inte lyckas jämt... men det skulle vara kul om man gjorde det någon gång...

Rocketdog
270 Inlägg
18 juni 2008
Utan att tipsa så mycket så hänvisar jag till:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=79594

hoppas det löser sig smile

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.

8 Inlägg
20 juni 2008
Trådstartare
haha okej... tack... hade inte sett den känken.... big_smile

Man kan inte lyckas jämt... men det skulle vara kul om man gjorde det någon gång...

95 Inlägg
20 juni 2008
vilken typ av film hade du tänkt att använda? för det e inte lätt att lära sig!! wink

Solfilmsmontör
947 Inlägg
20 juni 2008
Hampa_e36 skrev:
tja

bästa tipset på hur jag ska tona bakrutan på min 325 coupé? så jävla trångt att komma åt och rutfan är limmad så den går inte att plocka den...

tacksaam för alla tips när det gäller toning:)

Hade bäst...

Rätt verktyg och produkt. Samt kunskapen...

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

95 Inlägg
21 juni 2008
Har du satt solfilm någon  gång? Annars rekomenderar jag att du lämnar in bilen till någon som kan och har kvalitets film..

8 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
jo jag har "solfilmat" förut men det var på en Jetta och vart ju sådär... haha:) sen har jag hjälpt polarna men det är just de att det är så jävla trångt just där... men jag fick en länk så de kommer ordna sig hoppas jag;)

ha de bra

Sök