Det är ju lite billigt att sjunka till den nivån bara för att ragga besökare och väldigt tragiskt att det fungerar...
Själv tycker jag ett avataren/presentationsbilden är ett ypperligt tillfälle att visa personen bakom bilen.
WORD!!
Tkr de börjar bli ganska uttjatat med att ha en brud på avataren, även trådarna som skapats genom åren.. Antingen vill dom visa upp sin skatt, locka besökare eller ja..tja..ja vete fan
jasså blir ni besvikna när det är en kille som har bilen sen eller?
Jaaaaa, klart man blir Ser en het tjej på en bild, klickar på och sen ser man "Det är min flickvän på bilden, fin va?" Ibland har man lust att PMa personen och fråga om man kan få henne...
Jaaaaa, klart man blir Ser en het tjej på en bild, klickar på och sen ser man "Det är min flickvän på bilden, fin va?" Ibland har man lust att PMa personen och fråga om man kan få henne...
HAHA.....den va bra men inget är gratis här i livet så du måste ju fråga om hon/den/det är till salu först
If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Hahahahahaha jobbigt.. sluta ragga här då så blir det bra.. dom på lunar verkar rätt villiga har jag fått för mig!
Kommer alltid finnas folk som raggar besökare till deras sidor med lättklädda brudar framför bilarna osv...
Själv så bryr jag mig inte så mycket, men blir fan trött när de personerna får typ 1000 kommentarer och inte en jävla kommentar är menad till bilen, utan till bruden som står framför:P
De vill väl skryta med att de har / känner en tjej. Det är en stor sak för vissa pojkar...
Hahaha någon sån har inte jag träffat.. jag har fått hålla mig i bakgrunden hela tiden..
men men jag tycker inte heller om folk som inte har bilder på sig själv utan på någon annan. eller tjejer som skaffar en sida på garaget för att lägga upp massa bilder på sig själva utan att ens lägga upp en bil! Det är något som kan göra mig riktigt förbannad!
De vill väl skryta med att de har / känner en tjej. Det är en stor sak för vissa pojkar...
Hahaha någon sån har inte jag träffat.. jag har fått hålla mig i bakgrunden hela tiden..
men men jag tycker inte heller om folk som inte har bilder på sig själv utan på någon annan. eller tjejer som skaffar en sida på garaget för att lägga upp massa bilder på sig själva utan att ens lägga upp en bil! Det är något som kan göra mig riktigt förbannad!
Jaa! Det sista du skrev där håller jag helt med om!
Man kan ju undra hur stort deras bilintresse igentligen är.
Jaa! Det sista du skrev där håller jag helt med om!
Man kan ju undra hur stort deras bilintresse igentligen är.
Släng ut dom för i helvete! visst att det finns en hel del k*ta killar här.. men det där är jävligt lågt alltså! usch nu blev jag ju arg!