Aker_s40 skrev:
Ser riktigt fina ut
![smile](img/smilies/smile.png)
krutmats skrev:
Vackert Victor!! Kommer pryda henne galant!!
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Mvh/Mats
Tackar, med tanke på vad jag lagt ut på dem så är det bäst att de är snygga och att det ser bra ut när de är monterade
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Molle_ skrev:
Har tittat igenom lite allt ser mycket bra ut kommer nog bli coolt med huven. Kan tänka mig att det var mycket jobb med den.
Kul att du tog dig tid att läsa igenom alla sidor. Huven ligger lite på is just nu, har ju äntligen fått tillbaka inspirationen vad gäller bakre störfångaren. Så då satsar jag på den och hoppas bli klar med den oxå, innan jag återgår till motorhuven och det är väldigt mycket jobb kvar med den oxå
![wink](img/smilies/wink.png)
Äntligen har frustrationen öve bakre stötfångaren släppt
![roll](img/smilies/roll.png)
Hade ju funderat ett tag på att ta upp lufthål på den och när Mats visade hur han tyckte det skulle se ut, var det presic som jag tänkt. Då fanns det ju inget att fundera på, utan det var bara att måtta ut och kapa
![cool](img/smilies/cool.png)
Ok jag erkänner det var inte att bara kapa, hade ju en del ångest innan jag satte kapen i stötfångaren, för tanken fanns ju i huvet -
tänk om det inte blir bra - då måste jag fixa till det jag sabbat. Men här kommer resultatet:
Då var det utritat vart jag ska kapa
Hade "lite" ångest innan jag satt kapen i plasten...
Då var det färdigkapat, nu återstår att fixa till allt så jag kan lägga ytterligaer lager glasfiber. Innan det blir dax att finspackla och den är klar för lack ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
förhoppningsvis så blir det lite tid över imorgon, så jag kan göra den klar för att ta med till båtbyggeriet för att plastas lite till
// Victor