2518
Sök

Handbromssladd på grusparkering - När vakter såg det.

1 661 Inlägg
17 juli 2008
Tror det är 4 års fängelse i djupaste delarna av Mexico för sånt där, jordu, illa illa... tongue

Nä..sladda på! smile

född blåvit
624 Inlägg
17 juli 2008
Hardjim skrev:
Du kan aldrig i nåt fall åka dit om inte snuten kan bevisa vem som körde, inte med fartkamera eller nåt annat brott över huvudtaget.

litt OT men fartkameror behöver inte bevisa nåt längre, ägaren bötfälls wink

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
17 juli 2008
Larsson_Power skrev:
Nej för fan.. Det är ingen fara. Börnade med runt en securitasgubbe en gång, och sköt mot honom med en Ak47. Spottade även lössnus i ansiktet på honom. Och så skrek jag att du kan ändå inte göra nåt. Då åkte han därifrån bara. roll

Har en kompis som har jobbat som securitasväktare i Kristinehamn. HAHAHA!!!
Kanske ska kolla med honom.. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

5 198 Inlägg
17 juli 2008
dabby skrev:
Hardjim skrev:
Du kan aldrig i nåt fall åka dit om inte snuten kan bevisa vem som körde, inte med fartkamera eller nåt annat brott över huvudtaget.

ANG fartkamerorna: Å var hittar du dom uppgifterna,,, kan jag tala om att de uppgifterna finns inte,,, totalt bullshit,, kolla på vv.se

född blåvit
624 Inlägg
17 juli 2008
gamlingen skrev:
dabby skrev:
Hardjim skrev:

ANG fartkamerorna: Å var hittar du dom uppgifterna,,, kan jag tala om att de uppgifterna finns inte,,, totalt bullshit,, kolla på vv.se

Jo det tar jag tillbaka, jag hade fel, om inte ägaren identifieras som förare går utredningen vidare.

My bad! :o

8 156 Inlägg
18 juli 2008
Larsson_Power, det är ingen skryttråd det här.
JapMax, vissa inlägg ska man inte kommentera. Chattning är inte tillåten, även hur frestande det än är att kommentera vissa inlägg. Ta det lite lugnare du med.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Evolution Garage
1 299 Inlägg
18 juli 2008
Kom å kontra med att påstå att han pissa på allmän plats... båda har ju lika mycket bevis så ^^

Sky´s the limit...

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
18 juli 2008
Larsson_Power skrev:
Nej för fan.. Det är ingen fara. Börnade med runt en securitasgubbe en gång, och sköt mot honom med en Ak47. Spottade även lössnus i ansiktet på honom. Och så skrek jag att du kan ändå inte göra nåt. Då åkte han därifrån bara. roll

Hade du skjutit med ett automatvapen mot honom kan han ingripa.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

1 661 Inlägg
18 juli 2008
dabby skrev:
Hardjim skrev:

Kolla gärna sånt innan du skriver nästa gång. Den myten verkar vara omöjlig att utrota.... Alltid nån som är helt övertygad om att det är så.

534 Inlägg
19 juli 2008
Måste inte snuten ta en på bar gärning?

I do whatever the voices in my head tell me to do!

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
19 juli 2008
Helknas skrev:
Måste inte snuten ta en på bar gärning?

Jo, men det brukar för det mesta bara bli en tillsägelse, inge mer.

Lev livet, det kan ta slut fort

10 Inlägg
20 juli 2008
Haha det är lugnt! Jag råkade dra förbi en gående polis på 50 väg i typ 100.  Han sprang ut i vägen och försökte stoppa mig men jag tryckte plattan i matten istället. Är rätt säker på att han måste fått mitt regnummer. Detta var typ 6 veckor sen och det har inte änns hänt nått. big_smile

609 Inlägg
21 juli 2008
CrilleD skrev:
Eh vakten kan inte göra ett skit mer än att spela snut. Misslyckade jävlar som aldrig lyckades bli snutar.

Lustigt, för jag vet många som blivit poliser efter att ha börjat som väktare.. Men du kanske vet vad du snackar om så jag lägger mig.

Sök