Tänkte om man skulle bra ihop en liten förträff i Linköping eftersom det blir rätt skapligt på dagen så kanske det är Cloetta Center parkeringen som är smidigast?
Kom med förslag nu har fått ett angående tid iaf det första som lyder som verkar vettigt är samlig kl 15.00 det vill säga en timme innan det börjar i Nkpg vilket innebär en massa skit snack och konsultande av bilar
tycker att gårdagens lilla samåkning funkade rätt okej faktiskt, hoppas att det kan funka bra denna gång med....
Tänk på att det inte är någon idé att komma innan tiden på schemat alltså 16:00 då tourbilarna ska ställas upp först. Blir bara en massa krångel om alla börja komma in 15:00 t.ex...
Såg att eran "för träff" skulle börja 15:00 men informerar bara så det inte blir strul väl på plats
Välkommna !
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Tänk på att det inte är någon idé att komma innan tiden på schemat alltså 16:00 då tourbilarna ska ställas upp först. Blir bara en massa krångel om alla börja komma in 15:00 t.ex...
Såg att eran "för träff" skulle börja 15:00 men informerar bara så det inte blir strul väl på plats
får se när jag dyker upp, slutar kl 14 skönt med semester ^^) sedan ska jag till askeby och tvätta bilen (hatar grusväg!) Sedan kommer jag till CC men borde komma runt 15 tiden hoppas det kommer några iaf