2294
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

Elektriker
1 138 Inlägg
21 juni 2009
imorgon ska jag träffa lackeraren!! snart blir de färg på skiten:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
21 juni 2009
Trådstartare
eX3Me skrev:
Har fått lite Vinster från Biltema nu som vinnarna i de olika kategorierna kommer att få tillsammans med sin Pokal och äran!

Blir många priser sidanom Skåne Crazy Tour pokalerna.

1. Våra fina pokaler.
2. Ljudbyggaren ger ut priser till 1:an 2:an och 3:an.
3. Biltema ger ut olika produkter till vinnare.

Bara att tuta och köra nu! Anmäl er nu!! Sista anmälningsdagen är tisdag den 23 Juni!!!!
Senast redigerat av Digital_Kicker (21 juni 2009)

3 722 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Kom Igen Nu Folket!. Anmäl Er Nu!

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
22 juni 2009
Crew: Missa inte MSN möte ikväll kl 21:00, jag startar en tråd då på MSN.

216 Inlägg
22 juni 2009
om man bara vill komma å spela db ska man skriva upp sig här då eller

3 722 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
peterholm skrev:

vi har tyvärr inget sådant alternativ.

216 Inlägg
22 juni 2009
Digital_Kicker skrev:
peterholm skrev:

jaså  men tävling då ska ni inte ha något sånt eller jag har hört fel

3 722 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
peterholm skrev:
Digital_Kicker skrev:
peterholm skrev:

jaså  men tävling då ska ni inte ha något sånt eller jag har hört fel

jo men det är för deltagare av Touren som tävlar om priser. Sen vet jag inte om Ljudbyggaren kör något efter?.

VW Ägare
1 011 Inlägg
23 juni 2009
Jag har idag varit kontakt med Lokaltidningen i Hässleholm om evenmanget. Tyvärr har de inte möjlighet att komma och titta på oss i Hässleholm på lördag men jag ska fotografera lite på fredagen och maila till dom så kommer de lägga upp info om tournen på sin hemsida på fredagen.

Ska även ta kontakt med några andra tidningar och tipsa om tournen.

Henrik Eberlund

3 722 Inlägg
23 juni 2009
Trådstartare
Eberlund skrev:
Jag har idag varit kontakt med Lokaltidningen i Hässleholm om evenmanget. Tyvärr har de inte möjlighet att komma och titta på oss i Hässleholm på lördag men jag ska fotografera lite på fredagen och maila till dom så kommer de lägga upp info om tournen på sin hemsida på fredagen.

Ska även ta kontakt med några andra tidningar och tipsa om tournen.

Låter ju nice!!! Synd att Bilsport tråkar sig. Hade annars haft dom också fixade, ett reportage.

dARKiE
5 031 Inlägg
23 juni 2009
skulle faktiskt anmäla mig, men har tyvärr fått problem med LMM eller något i bilen.. hmm
hoppas ni får trevligt ialf

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

3 722 Inlägg
23 juni 2009
Trådstartare
Darkie skrev:
skulle faktiskt anmäla mig, men har tyvärr fått problem med LMM eller något i bilen.. hmm
hoppas ni får trevligt ialf

ja d är synd, många som skulle anmäla sig, men sånt som d blir. Hoppas att vi har 30-40bilar nästa år.

Reservdansk
6 271 Inlägg
23 juni 2009
Jag vet en som har tänkt hoppa av redan. tongue
Han kom halva vägen förra året, men skippade sen resten. wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

440 Inlägg
24 juni 2009
hej nu är bilen besiktgad ska börja bygga på allt turbo grejs i kväll och morgon kväll byta sump med men jag tror att jag hinner med kommer med besked i morgon! mvh jim

jim ..

3 722 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
crx_jim skrev:
hej nu är bilen besiktgad ska börja bygga på allt turbo grejs i kväll och morgon kväll byta sump med men jag tror att jag hinner med kommer med besked i morgon! mvh jim

Nice!!!

SkenLaddRacing
159 Inlägg
24 juni 2009
tjena grabbar:) Jag och simoonn här på garaget är sugna på åka skåne runt, ni känner igen oss båda två sen förra året. fast nu är det ingen 316 längre;) vi båda kör 318is m-sport, den ena coupe och den andra sedan. Tänkte på det med betalning, är det okej om man betalar på plats i starten eller måste du ha pengarna innan fredag? Mvh Kebabmannen=)

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

3 722 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
BMW-RACING skrev:
tjena grabbar:) Jag och simoonn här på garaget är sugna på åka skåne runt, ni känner igen oss båda två sen förra året. fast nu är det ingen 316 längre;) vi båda kör 318is m-sport, den ena coupe och den andra sedan. Tänkte på det med betalning, är det okej om man betalar på plats i starten eller måste du ha pengarna innan fredag? Mvh Kebabmannen=)

skicka pm till mig, hitta inget PM på dig. Vi kan säkert lösa detta! smile

3 722 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
crx_jim skrev:

kan du skicka sms till mig och informera mig om hur det går med bilen?

440 Inlägg
24 juni 2009
kan säga så här.. mecket blir klart till 90% men får ej min kylare förrens fredag förmiddag med posten...sen montera den och så.. så gör det något om man kommer lite sent till malmö?? kan ju ringar mig: 0768-44 21 69  eller maila mig på jim_ljunggren@hotmail.com men har ej mer internett hemma bara jobb.. mvh jim

jim ..

3 722 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
crx_jim skrev:
kan säga så här.. mecket blir klart till 90% men får ej min kylare förrens fredag förmiddag med posten...sen montera den och så.. så gör det något om man kommer lite sent till malmö?? kan ju ringar mig: 0768-44 21 69  eller maila mig på jim_ljunggren@hotmail.com men har ej mer internett hemma bara jobb.. mvh jim

Vi är i Malmö fram till ca 14.00. Sen kör vi mot landskrona. Hinner du till malmö på den tiden?, annars är vi i Landskrona kl 15.00 och stannar till 17.00. Men bäst hade varit i så fall att du kommer till landskrona kl 15.00. Så du inte missar allt för mycket!!!

Sök